| dc.contributor.author | Віштак, І. В. | uk | 
| dc.contributor.author | Vishtak, I. V. | en | 
| dc.date.accessioned | 2024-05-28T10:27:15Z |  | 
| dc.date.available | 2024-05-28T10:27:15Z |  | 
| dc.date.issued | 2021 |  | 
| dc.identifier.citation | Віштак І. В. Використання комп’ютерних технологій для активізації самостійної роботи студентів з теоретичної механіки [Текст] / І. В. Віштак // Педагогіка безпеки. – 2021. – № 1-2. – С. 49-54. | uk | 
| dc.identifier.issn | 2524-1079 |  | 
| dc.identifier.issn | 2524-1087 |  | 
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42500 |  | 
| dc.description.abstract | У  статті  обґрунтовано  необхідність  самостійної  роботи    у  студентів.  Наведено  приклад використання комп`ютерних технологій і програм для активізації та оптимізації їх роботи.  Метою  статті  є  обґрунтування  наведеної  методики  використання комп’ютерних  технологій  і програм для активізації та оптимізації їх самостійної роботи з теоретичної механіки. Головна мета вищої освіти є формування зі студента спеціаліста який здатний до розвитку і освоєння нових знань відповідно до вимог сучасності. Тобто майбутній спеціаліст повинен не тільки засвоювати знання, а і творчо їх застосувати, уміти ставити нові проблеми, аналізувати варіанти їх виконання і знаходити вірні оптимальні результати. При самостійній роботі мета кожного завдання повинна бути осмислена, тобто для виконання завдання студенти спираються на свої знання, предметні вміння,  досвід  в  вивченні  даної  дисципліни,  а  також  уміння  користуватися  методами  навчання.  В процесі самостійної роботи студент може: засвоїти теоретичний матеріал з даної дисципліни; закріпити знання теоретичного матеріалу практичним шляхом (виконання розрахунково-графічних робіт (РГЗ), контрольних  робіт  (КР)  тощо);  використовувати  отримані  знання  та  практичні  знання  для  аналізу ситуації та відпрацювання правильного рішення, для формування власної позиції, теорії, моделі.  Тому самостійна робота студента лежить в основі освітнього процесу і формує такі риси особистості, як: самостійність;  творче  відношення  до  праці;  відповідальність;  вміння  планувати  роботу;  вміння вибирати  спосіб  (способи)  найбільш  швидкого  і  раціонального  розв’язання  поставленої  проблеми (задачі);  вміння  швидко  і  якісно  вносити  корективи  в  процесі  виконання  та  аналізувати  виконану роботу і будувати шляхи подальшої праці. Необхідно  наголосити,  що  самостійна  робота  виконується  в  вищому  навчальному  закладі, гуртожитку, домашніх умовах, обчислювальному центрі без безпосередньої участі викладача. Але при виконанні роботи студент спирається на свої знання, уміння, досвід з дисципліни, який отримує під керівництвом  викладача. | uk | 
| dc.description.abstract | The article substantiates the necessity of students' independent work. An example of the use of computer technologies and programs to activate and optimize their work is given. The purpose of the article is to substantiate the given methodology of using computer technologies and programs to activate and optimize their independent work on theoretical mechanics.The main goal of higher education is to make a student a specialist who is capable of developing and mastering new knowledge in accordance with modern requirements. That is, the future specialist must not only learn  knowledge,  but  also  creatively  apply  it,  be  able  to  pose  new  problems,  analyze  options  for  their implementation and find the right optimal results. When working independently, the purpose of each task must be understood, that is, to complete the task, students rely on their knowledge, subject skills, experience in studying this discipline, as well as the ability to use teaching methods. In the process of independent work, the student can: learn theoretical material from this discipline; consolidate knowledge of the theoretical material in a practical way (performance of calculation and graphic works (CGW), control works (CW) etc.); use acquired knowledge and practical knowledge to analyze the situation and work out the right decision, to form one's own position, theory, model. Therefore, the student's independent work is the basis of the educational process and forms such personality traits as: independence; creative attitude to work; responsibility; ability to plan work; the ability to choose the method (methods) of the fastest and most rational solution to the problem (task); the ability to quickly and qualitatively make corrections in the execution process and analyze the work performed and build ways for further work. It  should  be  emphasized  that  independent  work  is  performed  in  a  higher  educational  institution, dormitory,  home  environment,  computer  center  without  the  direct  participation  of  a  teacher.  But  when performing the work, the student relies on his knowledge, skills, experience in the discipline, which he receives under the guidance of the teacher. | en | 
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA | 
| dc.publisher | ВНТУ | uk | 
| dc.relation.ispartof | Педагогіка безпеки. № 1-2 : 49-54. | uk | 
| dc.relation.uri | https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/123 |  | 
| dc.subject | самостійна робота | uk | 
| dc.subject | теоретична механіка | uk | 
| dc.subject | статика | uk | 
| dc.subject | комп’ютерні технології | uk | 
| dc.subject | independent work | en | 
| dc.subject | theoretical mechanics | en | 
| dc.subject | statics | en | 
| dc.subject | computer technologies | en | 
| dc.title | Методика використання комп’ютерних технологій для активізації самостійної роботи студентів з теоретичної механіки | uk | 
| dc.title.alternative | Methods of using computer technologies for activation of independent work of theoretical mechanics students | en | 
| dc.type | Article |  | 
| dc.relation.references | Огородніков,  В.  А.,  Федотов,  В.  О.,  Панкевич,  О. Д.,  Губанов,  А.  В., &  Федотова,  І.  В.  (2013). Теоретична  механіка.  Статика.  Організація  самостійної  роботи  студентів:  навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ. | uk | 
| dc.relation.references | Приятельчук,  В.  О.,  Риндюк,  В. І.,   &  Федотов,  В.  О.  (2005). Теоретична  механіка.  Статика. Розрахунково-графічні та контрольні завдання: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ. | uk | 
| dc.relation.references | Павловський, М. А. (2002). Теоретична механіка. Підручник. Київ. Техніка. | uk | 
| dc.relation.references | Кузьо, І. В., Зінько, Я. А., Ванькович, Н. М., Векерик, В. І., Цідило, І. В., Левчук, К. Г., Тіщенко,  Л. М., Шпачук, В. П., & Бурлака, В. В. (2017). Теоретична механіка. Підручник. Харків, «Фоліо». | uk | 
| dc.relation.references | Petrov, O. , Slabkyi, A. , Vishtak, I. , &  Kozlov, L. (2020). Mathematical Modeling of the Operating Process in LS Hydraulic Drive Using MatLab GUI Tools. Lecture Notes    in  Mechanical Engineering, 52–62. | en | 
| dc.relation.references | Kukhar, V. V., Anishchenko, O. S., &Vishtak, I.V(2022).Simulation Facets in Theory and Technology of Superplastic Forming.Monograph.LAP LAMBERTAcademicPublishing. Dodo Books Indian Ocean Ltd. And Omni Scriptum S.R.L Publishing group. ISBN: 978-620-5-51152-7p. | en | 
| dc.relation.references | Федотов, В. О., Віштак, І. В., & Молодецька, Т. І. (2017). Теоретична та прикладна механіка. (Технічна механіка). Самостійна та індивідуальна робота студентів. Частина 1: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ. | uk | 
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-049-054 |  | 
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-5646-4996 |  |