Вдосконалення організації дозвілля студентів закладів вищої освіти
Автор
Поліщук, О. В.
Василинич, А. В.
Василинич, М.
Polishchuk, A. V.
Vasylynych, A. V.
Vasylynych, M.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У сфері вищої освіти зосередженість на академічних досягненнях часто затьмарює не менш важливий аспект цілісного розвитку особистості, який неможливий без ефективного використання вільного від навчання часу. У цій статі досліджується трансформаційний потенціал триденного ретріту як унікального та важливого дозвілля для сприяння цілісному особистому розвитку студентів університету. Заглиблюючись у планування, виконання та стійкий вплив таких відступів, цей комплексний аналіз має на меті пролити світло на шляхи, за допомогою яких університети можуть переосмислити освіту за межами аудиторії, розкриваючи повний потенціал своїх студентів.Покращення дозвілля студентів вищих навчальних закладів для розвитку особистості передбачає мультидисциплінарний підхід із залученням експертів із психології, освіти, соціології та суміжних галузей. Мета подібних заходів полягає в тому, щоб надати студентам всебічний, збагачувальний досвід, який сприяє особистому зростанню, самосвідомості та загальному благополуччю під час триденного ретріту. Крім того залучення в якості учасників та організаторів подібних заходів експертів та чинних спеціалістів різних компаній дозволить поглибити та розширити співпрацю університетів із стейкхолдерами, що, в свою чергу, сприятиме посиленню позицій навчального закладу на освітній ниві, а самих студентів зробити конкурентно-спроможними на сучасному ринку праці. In the field of higher education, the focus on academic achievements often overshadows an equally important aspect of holistic personal development, which is impossible without the effective utilization of non-academic time. This article explores the transformative potential of a three-day retreat as a unique and crucial leisure opportunity to foster the holistic personal development of university students. Delving into the planning, execution, and enduring impact of such retreats, this comprehensive analysis aims to shed light on the ways in which universities can redefine education beyond the classroom, unlocking the full potential of their students.Enhancing the leisure of university students for personal development requires a multidisciplinary approach involving experts in psychology, education, sociology, and related fields. The goal of such initiatives is to provide students with a comprehensive, enriching experience that contributes to personal growth, self-awareness, and overall well-being during the three-day retreat.Furthermore, involving experts and active professionals from various companies as participants and organizers of such events will deepen and broaden collaboration between universities and stakeholders. This, in turn, will contribute to strengthening the educational institution's position in the educational landscape and empower students to become competitive in the modern labor market.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42524