Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПоліщук, О. В.uk
dc.contributor.authorВасилинич, А. В.uk
dc.contributor.authorВасилинич, М.uk
dc.contributor.authorPolishchuk, A. V.en
dc.contributor.authorVasylynych, A. V.en
dc.contributor.authorVasylynych, M.en
dc.date.accessioned2024-05-30T07:52:59Z
dc.date.available2024-05-30T07:52:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПоліщук О. В. Вдосконалення організації дозвілля студентів закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Поліщук, А. В. Василинич, М. Василинич // Педагогіка безпеки. – 2023. – № 1-2. – С. 21-27.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42524
dc.description.abstractУ сфері вищої освіти зосередженість на академічних досягненнях часто затьмарює не менш важливий аспект цілісного розвитку особистості, який неможливий без ефективного використання вільного від навчання часу. У цій статі досліджується трансформаційний потенціал триденного ретріту як унікального та важливого дозвілля для сприяння цілісному особистому розвитку студентів університету. Заглиблюючись у планування, виконання та стійкий вплив таких відступів, цей комплексний аналіз має на меті пролити світло на шляхи, за допомогою яких університети можуть переосмислити освіту за межами аудиторії, розкриваючи повний потенціал своїх студентів.Покращення дозвілля студентів вищих навчальних закладів для розвитку особистості передбачає мультидисциплінарний підхід із залученням експертів із психології, освіти, соціології та суміжних галузей. Мета подібних заходів полягає в тому, щоб надати студентам всебічний, збагачувальний досвід, який сприяє особистому зростанню, самосвідомості та загальному благополуччю під час триденного ретріту. Крім того залучення в якості учасників та організаторів подібних заходів експертів та чинних спеціалістів різних компаній дозволить поглибити та розширити співпрацю університетів із стейкхолдерами, що, в свою чергу, сприятиме посиленню позицій навчального закладу на освітній ниві, а самих студентів зробити конкурентно-спроможними на сучасному ринку праці.uk
dc.description.abstractIn the field of higher education, the focus on academic achievements often overshadows an equally important aspect of holistic personal development, which is impossible without the effective utilization of non-academic time. This article explores the transformative potential of a three-day retreat as a unique and crucial leisure opportunity to foster the holistic personal development of university students. Delving into the planning, execution, and enduring impact of such retreats, this comprehensive analysis aims to shed light on the ways in which universities can redefine education beyond the classroom, unlocking the full potential of their students.Enhancing the leisure of university students for personal development requires a multidisciplinary approach involving experts in psychology, education, sociology, and related fields. The goal of such initiatives is to provide students with a comprehensive, enriching experience that contributes to personal growth, self-awareness, and overall well-being during the three-day retreat.Furthermore, involving experts and active professionals from various companies as participants and organizers of such events will deepen and broaden collaboration between universities and stakeholders. This, in turn, will contribute to strengthening the educational institution's position in the educational landscape and empower students to become competitive in the modern labor market.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1-2 : 21-27.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/144
dc.subjectРозвиток особистостіuk
dc.subjectдозвілля студентівuk
dc.subjectретрітuk
dc.subjectворкшопuk
dc.subjectсемінарuk
dc.subjectспівпрацяuk
dc.subjectсоціологічні дослідженняuk
dc.subjectфандрайзингuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectself developmenten
dc.subjectstudent leisureen
dc.subjectretreaten
dc.subjectworkshopen
dc.subjectseminaren
dc.subjectcollaborationen
dc.subjectsociological researchen
dc.subjectfundraisingen
dc.subjecteducationen
dc.titleВдосконалення організації дозвілля студентів закладів вищої освітиuk
dc.title.alternativeImproving the permit organization of students of higher educational institutionsen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesGlobalLogic Ukraine University project. GlobalLogic Ukraine. (б.д.). GlobalLogic Ukraine. URL: https://www.globallogic.com/ua/university-project/.en
dc.relation.referencesДмитрук,Н., Падалка,Г., Тілікіна,Н., Єрко,Г., Півоварова,Н., Нагорняк,К., Харченко,О., & Кірєєв,С. (2017).Результати репрезентативного соціологічного дослідження. Молодь України 2017. ТОВ «Терно-граф». URL: https://decentralization.gov.ua/uploads/library/file/146/Sociologichne_doslidzhennya__povniiy_zvit_.pdf.uk
dc.relation.referencesІрхіна,Ю. (2015). Організація дозвілля студентів у вищих навчальних закладах україни як проблема 21 століття.Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, (2 (65)), 107–111. DOI: https://doi.org/https://10.33310/2518-7813-2019-65-2-107-111.uk
dc.relation.referencesІТ-компанія Boosta запустила напрямок співпраціз університетами - Lviv IT Cluster. (б.д.). Lviv IT Cluster. URL: https://itcluster.lviv.ua/it-kompaniya-boosta-zapustyla-napryamok-spivpraczi-z-universytetamy/.uk
dc.relation.referencesКисельов, В., & Балашов, Д. (2023). Організація та проведення студентського дозвілля в умовах дистанційного навчання.Освіта. Інноватика. Практика, 11(5), 26–30. DOI: https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i5-004.uk
dc.relation.referencesЛитвин,І. (2014). Ендавмент як інструмент благодійної діяльності: практика правового регулювання у Сполучених Штатах Америки та Російській Федерації.Науковий часопис Національної академії прокуратури України, (3), 58–64. URL: http://www.chasopysnapu.gp.gov.ua/ua/pdf/3-2015/litvin.pdf.uk
dc.relation.referencesМонастирська, В., & Слободянюк, А. (2018). Проведення вільного часу студентамивНТКП ВНТУ. Інститут соціально-гуманітарних наук. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4718.uk
dc.relation.referencesОлійник,І., & Єрусалимець,К. (2013). Формування культури дозвілля студентської молоді.Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць Волинського національного університету імені Лесі Українки, 1(21), 207–212. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/229326453.pdf.uk
dc.relation.referencesOhNxuB. (2021). Мільйони в IT-освіту й десятки навчальних програм. Як EPAM, SoftServe, ELEKS, Intellias, Luxoft та інші дбають про майбутніх співробітників. dev.ua. URL: https://dev.ua/news/miliony-v- it-osvitu.uk
dc.relation.referencesПішун,С.Г. (2005).Формування культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах роботи студентського клубу: автореф. дис. ... канд. пед.наук:13.00.07 Київ. URL: https://dspace.univd.edu.ua/server/api/core/bitstreams/9a75ce71-7069-4f85-8d3f-54fb7d90859a/content.uk
dc.relation.referencesСидор, І. П. (2011). Проблеми та перспективи організації дозвілля студентів у вищих навчальних закладах України [Problems and prospects of the organization of leisure time of students in higher educational institutions of Ukraine]. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота», 20 (75), 128–131. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/5551/1/ПРОБЛЕМИ%20ТА%20ПЕРСПЕКТИВИ%20ОРГАНІЗАЦІЇ%20ДОЗВІЛЛЯ%20СТУДЕНТІВ.pdf.uk
dc.relation.referencesСлободянюк,А., & Косарєва,Л. (2018). Особистісні ресурси студентської молоді (на матеріалах соціально-психологічних досліджень).Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, (17), 89–94. DOI: https://doі.org/10.32835/2223-5752.2018.17.89-94.uk
dc.relation.referencesСпівпраця з університетами – SoftServe. (б.д.). IT Jobs at SoftServe – Start tech career now. URL: https://career.softserveinc.com/uk-ua/university-cooperation.uk
dc.relation.referencesСтатенков, О. В. (2014). Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді.Освітологічний дискурс, 2 (6), 185–195. URL: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/119.uk
dc.relation.referencesШевчук,К., & Мирончук, Н. (2015). Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти.Збірник наукових праць; за заг. ред.С. С. Вітвицької, Н. М. Мирончук.Житомир, 303–306. URL: http://eprints.zu.edu.ua/20512/1/шевчук%20Катя,%20Мирончук.pdf.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-021-027
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6207-8327
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0007-0298-3011
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0006-0330-161X


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію