Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти
Автор
Ставнича, Н. О.
Кобилянська, І. М.
Stavnycha, N. O.
Kobylyanska, I. M.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У статті розглядається доцільність використання гейміфікації в закладах вищої освіти, з метою покращення якості освіти в цілому та сприяння самовихованню та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Пояснюється ідея проєктування освітніх ігор здобувачами вищої освіти для розвитку навиків самовихованню, критичного мислення, креативного сприйняття та творчих навичок. Автори аналізують роль та значення освітніх ігор для формування та прєктування навичок самовиховання та самовдосконалення. Мета статті полягає в обґрунтування доцільності використання освітніх ігор як засобу самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти.Визначенарольсамовиховання в професійному самовдосконаленні майбутніх фахівців, розкриті фактори, що сприяють самовдосконаленню, обґрунтувана актуальність та ефективність методів самовиховання. Сучасні освітні технології роблять процес створення освітніх ігрор простішим та ефективнішим. Для того щоб створити освітню гру-вікторину чи гру-симуляцію достатньо розробити сюжет, геймплей та використати онлайн-застосунок. Врахуючи різноманітних методики для гейміфікації в освітньому середовищі, створення освітніх ігор може бути здійснене як викладачами, так і студентами.Наведено приклад використання освітньої грив контексті самовиховання здобувачів вищої освіти. Результати досліджень можуть бути корисними для педагогів, які цікавляться інноваційними методами організації освітнього процесу та підтримки особистісного зростання здобувачів вищої освіти у ЗВО. The article considers an important aspect of the use of game approaches in higher education in order to promote personal development and self-education of students of higher education. The article proposes the concept of designing educational games as an effective tool for educational motivation, development of critical thinking, creative perception, and creative skills of students of higher education. The authors analyze the role of educational games in the formation of self-learning skills, self-improvement and self-education, providing practical examples and recommendations for developing game scenarios in the educational process. Determine the positive impact of educational games on academic success and readiness of higher education seekers for the challenges of modern society.The purpose of the article is to determine the role of self-education in the professional self-improvement of future specialists, to reveal the factors contributing to self-improvement, to substantiate the relevance and effectiveness of self-education methods. The authors present the possibilities of educational games for self-education by describing the author's educational game "Career Compass".The results of the article can be useful for teachers who are interested in innovative methods of organizing the educational process and supporting the personal growth of students of higher education in higher education.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42530