Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтавнича, Н. О.uk
dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorStavnycha, N. O.en
dc.contributor.authorKobylyanska, I. M.en
dc.date.accessioned2024-05-30T09:03:07Z
dc.date.available2024-05-30T09:03:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСтавнича Н. О. Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти [Текст] / Н. О. Ставнича, І. М. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2023. – № 1-2. – С. 44-50.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42530
dc.description.abstractУ статті розглядається доцільність використання гейміфікації в закладах вищої освіти, з метою покращення якості освіти в цілому та сприяння самовихованню та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Пояснюється ідея проєктування освітніх ігор здобувачами вищої освіти для розвитку навиків самовихованню, критичного мислення, креативного сприйняття та творчих навичок. Автори аналізують роль та значення освітніх ігор для формування та прєктування навичок самовиховання та самовдосконалення. Мета статті полягає в обґрунтування доцільності використання освітніх ігор як засобу самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти.Визначенарольсамовиховання в професійному самовдосконаленні майбутніх фахівців, розкриті фактори, що сприяють самовдосконаленню, обґрунтувана актуальність та ефективність методів самовиховання. Сучасні освітні технології роблять процес створення освітніх ігрор простішим та ефективнішим. Для того щоб створити освітню гру-вікторину чи гру-симуляцію достатньо розробити сюжет, геймплей та використати онлайн-застосунок. Врахуючи різноманітних методики для гейміфікації в освітньому середовищі, створення освітніх ігор може бути здійснене як викладачами, так і студентами.Наведено приклад використання освітньої грив контексті самовиховання здобувачів вищої освіти. Результати досліджень можуть бути корисними для педагогів, які цікавляться інноваційними методами організації освітнього процесу та підтримки особистісного зростання здобувачів вищої освіти у ЗВО.uk
dc.description.abstractThe article considers an important aspect of the use of game approaches in higher education in order to promote personal development and self-education of students of higher education. The article proposes the concept of designing educational games as an effective tool for educational motivation, development of critical thinking, creative perception, and creative skills of students of higher education. The authors analyze the role of educational games in the formation of self-learning skills, self-improvement and self-education, providing practical examples and recommendations for developing game scenarios in the educational process. Determine the positive impact of educational games on academic success and readiness of higher education seekers for the challenges of modern society.The purpose of the article is to determine the role of self-education in the professional self-improvement of future specialists, to reveal the factors contributing to self-improvement, to substantiate the relevance and effectiveness of self-education methods. The authors present the possibilities of educational games for self-education by describing the author's educational game "Career Compass".The results of the article can be useful for teachers who are interested in innovative methods of organizing the educational process and supporting the personal growth of students of higher education in higher education.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1-2 : 44-50.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/140
dc.subjectосвітні ігриuk
dc.subjectсамовихованняuk
dc.subjectсамовдосконаленняuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjecteducational gamesen
dc.subjectself-educationen
dc.subjectself-improvementen
dc.subjectstudents of higher educationen
dc.titleПроєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освітиuk
dc.title.alternativeDesigning educational games as a way to self-education and self-improvement of higher education acquiresen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Rysynets, N., & Kovtonyuk, M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylyanska, I., Kobylianskyi, O., Tatarchuk, V., & Pugach, S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Pugach, S., & Akimova, O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMaslow, A. (1954) Motivation and Personality, Harper & Row, New York.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21en
dc.relation.referencesRogers, С. R. (1980) Foundations of the person-centered approach. In A way of being. Boston: Houghton Mifflin.en
dc.relation.referencesБреславська, А. (2012). Формування культури дозвілля студентів засобами позааудиторної проєктної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 5 (2), 7–13.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С.В., Кобилянська, І. М., & Пугач, С.С. (2020). Вдосконалення організації самостійної роботи студентів ЗВО за умов дистанційного формату навчання. Науковий вісник МДУ. Серія «Педагогіка та психологія», 2 (6), 9–19.uk
dc.relation.referencesЗагородній, С.П., Нагорняк, С.В., &Ставнича, Н.О. (2024). Гейміфікація на уроках громадянської освіти: від теорії до практичної реалізації. Вісник науки та освіти, 1(19), 863-875.DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-1(19)-863-875.uk
dc.relation.referencesЗязюн, І. А. (2001). Технологізація освіти як історична неперервність. Неперервна професійна освіта, 1, 73−85.uk
dc.relation.referencesЛокшина, О. І. (2004). Становлення та розвиток моніторингу якості освіти: світовий вимір. Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи; за заг. ред. О.І.Локшиної. (С. 28-39). К иїв : К.І.uk
dc.relation.referencesЛяшенко, А. (2017). Шість кроків до гейміфікації навчання (із прикладами). URL: https://ain.ua/2017/12/06/6-krokiv-do-gejmifikaci%D1%97-navchannya.uk
dc.relation.referencesНагорняк, С.В. (2022). Інноваційні тенденції розвитку сучасної педагогічної освіти. Наукові інновації та передові технології, 9(11), 158-166.DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-9(11)-158-166.uk
dc.relation.referencesПєхота, О.М. (2000). Особистісно-орієнтована освіта і технології. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи. (С. 274-297). Київ.uk
dc.relation.referencesСтавнича, Н., & Нагорняк, С. (2023). Методологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта». Педагогіка безпеки, 7(1-2), 65–70. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-065-070.uk
dc.relation.referencesСухомлинський, В. О. (1976). Сто порад учителеві. Вибрані твори: у 5-ти т. Т.2. Київ : Рад. школа.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3015-5834
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3430-5879


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію