Використання штучного інтелекту в освітньому процесі у світлі академічної доброчесності
Автор
Насталенко, Я. І.
Савчук, І. Б.
Радченко, Є. В.
Залюбівська, О. Б.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У доповіді наведено результати аналізу публікацій щодо використання штучного інтелекту в освіті в
контексті академічної доброчесності, етичних норм та соціальної відповідальності. Узагальнено напрями
застосування штучного інтелекту, що відповідають принципам академічної доброчесності, та такі, які можна
трактувати як академічну недоброчесність. Наведено результати опитування здобувачів Вінницького
національного технічного університету щодо їхнього досвіду використання штучного інтелекту в освітньому
процесі. This report presents the results of analysis of studies on the topic of artificial intelligence usage in the context of
education, academic integrity, ethical norms and social responsibility. Summarized such usage of artificial intelligence,
that is compliant with the principles of academic integrity and those that are considered academic dishonesty. Results of
the survey of students of Vinnitsya National Technical University about their experience with artificial intelligence are
given.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42936