Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНасталенко, Я. І.uk
dc.contributor.authorСавчук, І. Б.uk
dc.contributor.authorРадченко, Є. В.uk
dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.date.accessioned2024-07-04T10:42:52Z
dc.date.available2024-07-04T10:42:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationНасталенко Я. І., Савчук І. Б., Радченко Є. В., Залюбівська О. Б. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі у світлі академічної доброчесності. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2024/paper/view/19932.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42936
dc.description.abstractУ доповіді наведено результати аналізу публікацій щодо використання штучного інтелекту в освіті в контексті академічної доброчесності, етичних норм та соціальної відповідальності. Узагальнено напрями застосування штучного інтелекту, що відповідають принципам академічної доброчесності, та такі, які можна трактувати як академічну недоброчесність. Наведено результати опитування здобувачів Вінницького національного технічного університету щодо їхнього досвіду використання штучного інтелекту в освітньому процесі.uk
dc.description.abstractThis report presents the results of analysis of studies on the topic of artificial intelligence usage in the context of education, academic integrity, ethical norms and social responsibility. Summarized such usage of artificial intelligence, that is compliant with the principles of academic integrity and those that are considered academic dishonesty. Results of the survey of students of Vinnitsya National Technical University about their experience with artificial intelligence are given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2024/paper/view/19932
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectосвітні досягненняuk
dc.subjectЗВОuk
dc.subjectопитуванняuk
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectacademic integrityen
dc.subjecteducational processen
dc.subjecteducational achievementsen
dc.subjectgher education institutionen
dc.subjectsurveysen
dc.titleВикористання штучного інтелекту в освітньому процесі у світлі академічної доброчесностіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378:004.8
dc.relation.referencesФіліпенко, Л. В., Думанський, О. В., Козак, О. В. Академічна доброчесність в науковому та освітньому середовищі закладів освіти України: погляд крізь призму наявності штучного інтелекту. Академічні візії. Випуск 19. 2023 р. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/380uk
dc.relation.referencesIntelligence Unleashed: An argument for AI in Education / R. Luckin et al. Open Ideas at Pearson. 2016. P. 23–44.en
dc.relation.referencesMoya B. A., Eaton S. E., Hayden K. A. Academic integrity and artificial intelligence in higher education contexts: A rapid scoping review protocol. Canadian Perspectives on Academic Integrity. 2023. Vol. 5. P. 59–75.en
dc.relation.referencesYeo M. Academic integrity in the age of Artificial Intelligence (AI) authoring apps. TESO Journal. 2023. Vol. 14, no. 1.en
dc.relation.referencesБердо, Р. С., Расюн, В. Л., & Величко, В. А. (). Штучний інтелект та його вплив на етичні аспекти наукових досліджень в українських закладах освіти. Академічні візії. Випуск 22, 2023 р. URL: https://academyvision.org/index.php/av/article/view/469uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію