dc.contributor.author | Насталенко, Я. І. | uk |
dc.contributor.author | Савчук, І. Б. | uk |
dc.contributor.author | Радченко, Є. В. | uk |
dc.contributor.author | Залюбівська, О. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-07-04T10:42:52Z | |
dc.date.available | 2024-07-04T10:42:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Насталенко Я. І., Савчук І. Б., Радченко Є. В., Залюбівська О. Б. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі у світлі академічної доброчесності. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2024/paper/view/19932. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42936 | |
dc.description.abstract | У доповіді наведено результати аналізу публікацій щодо використання штучного інтелекту в освіті в
контексті академічної доброчесності, етичних норм та соціальної відповідальності. Узагальнено напрями
застосування штучного інтелекту, що відповідають принципам академічної доброчесності, та такі, які можна
трактувати як академічну недоброчесність. Наведено результати опитування здобувачів Вінницького
національного технічного університету щодо їхнього досвіду використання штучного інтелекту в освітньому
процесі. | uk |
dc.description.abstract | This report presents the results of analysis of studies on the topic of artificial intelligence usage in the context of
education, academic integrity, ethical norms and social responsibility. Summarized such usage of artificial intelligence,
that is compliant with the principles of academic integrity and those that are considered academic dishonesty. Results of
the survey of students of Vinnitsya National Technical University about their experience with artificial intelligence are
given. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2024/paper/view/19932 | |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | академічна доброчесність | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | освітні досягнення | uk |
dc.subject | ЗВО | uk |
dc.subject | опитування | uk |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.subject | academic integrity | en |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | educational achievements | en |
dc.subject | gher education institution | en |
dc.subject | surveys | en |
dc.title | Використання штучного інтелекту в освітньому процесі у світлі академічної доброчесності | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378:004.8 | |
dc.relation.references | Філіпенко, Л. В., Думанський, О. В., Козак, О. В. Академічна доброчесність в науковому та освітньому середовищі
закладів освіти України: погляд крізь призму наявності штучного інтелекту. Академічні візії. Випуск 19. 2023 р.
URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/380 | uk |
dc.relation.references | Intelligence Unleashed: An argument for AI in Education / R. Luckin et al. Open Ideas at Pearson. 2016. P. 23–44. | en |
dc.relation.references | Moya B. A., Eaton S. E., Hayden K. A. Academic integrity and artificial intelligence in higher education contexts: A rapid
scoping review protocol. Canadian Perspectives on Academic Integrity. 2023. Vol. 5. P. 59–75. | en |
dc.relation.references | Yeo M. Academic integrity in the age of Artificial Intelligence (AI) authoring apps. TESO Journal. 2023. Vol. 14, no. 1. | en |
dc.relation.references | Бердо, Р. С., Расюн, В. Л., & Величко, В. А. (). Штучний інтелект та його вплив на етичні аспекти наукових
досліджень в українських закладах освіти. Академічні візії. Випуск 22, 2023 р. URL: https://academyvision.org/index.php/av/article/view/469 | uk |