dc.contributor.author | Пилявець, І. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Сокол, Д. А. | uk |
dc.contributor.author | Залюбівська, O. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-07-04T10:55:01Z | |
dc.date.available | 2024-07-04T10:55:01Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пилявець І. Ю., Сокол Д. А., Залюбівська O. Б. До проблеми застосування штучного інтелекту в освіті. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2024/paper/view/19931. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42937 | |
dc.description.abstract | У доповіді за результатами аналізу джерельної бази та наявних нейронних мереж виокремлено
напрямки використання штучного інтелекту в освітньому процесі. | uk |
dc.description.abstract | Based on the results of the analysis of the source base and existing neural networks, the report highlights
the areas of artificial intelligence use in the educational process. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2024/paper/view/19931 | |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | нейронна мережа | uk |
dc.subject | чат-бот | uk |
dc.subject | автоматизація навчання | uk |
dc.subject | educational process | en |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.subject | neural network | en |
dc.subject | chatbot | en |
dc.subject | learning automation | en |
dc.title | До проблеми застосування штучного інтелекту в освіті | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378:004.8 | |
dc.relation.references | Baker R. S. Stupid Tutoring Systems, Intelligent Humans. International Journal of Artificial Intelligence in Education. 2016. Vol.26, no.2. P. 600–614. URL: https://doi.org/10.1007/s40593-016-0105-0 (date of access: 11.01.2024). | en |
dc.relation.references | Цибко Г. Ю., Горошко Ю. В., Вінниченко Є. Ф. Штучний інтелект – виклики для освіти і шляхи їх подолання. Теорія і практика використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освіти : Матеріали Всеукр. науково-практ. конф., 29 черв. 2023 р. Київ, 2023. С. 225. URL:https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/41423/materialy%20konferentsii.pdf?sequence=1#page=71(дата звернення: 11.01.2024).. | uk |
dc.relation.references | Соменко Д., Трифонова О., Садовий М. Використання штучного інтелекту та нейронних мереж у навчальному процесі з фахових дисциплін студентами професійної освіти (цифрові технології). Наукові питання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2023. Т. 1, № 1. С. 45–55. URL: https://journals.tnpu.ternopil.ua/index.php/pedagogy/article/view/100 (дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства: Наказ Міністерства освіти і науки України від 20 грудня 2023 р. № 1543 URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-rishen-atestacijnoyi-kolegiyi-ministerstva-1543vid20122023(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Семеніхіна О. В., Юрченко А. О., Сбруєва А. А., Кузьмінський А. І., Кучай О. В., Біда О. А. Відкриті цифрові освітні ресурси у галузі ІТ: кількісний аналіз. Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Т. 75, №1. С. 331-348. URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v75i1.3114(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Цибко Г. Ю., Горошко Ю. В., Вінниченко Є. Ф. Штучний інтелект – виклики для освіти і шляхи їх подолання. Теорія і практика використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освіти : Матеріали Всеукр. науково-практ. конф., 29 черв. 2023 р. Київ, 2023. С. 225. URL:https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/41423/materialy%20konferentsii.pdf?sequence=1#page=71(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище : збірник есе програми підвищення кваліфікації / упорядники: А. Артюхов, М. Віхляєв, Ю. Волк. 18 вересня – 18 жовтня 2023 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. – 524 с. URL: https://repositary.knuba.edu.ua/server/api/core/bitstreams/eca09622-cea2-4275-a1e1-099201334c3b/content(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | The Use of Artificial Intelligence in Higher Education / I. Drach et al. International Scientific Journal of Universities and Leadership. 2023. No. 15. P. 66–82. URL: https://doi.org/10.31874/2520-6702-2023-15-66-82. | en |
dc.relation.references | Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки: Розпорядження Каб. Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 286-р URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/286-2022-%D1%80#Text(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Калашнікова С., Базелюк Н., Базелюк О. Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика : монографія. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України. 2023. C. 255. URL: https://doi.org/10.31874/TE.2023(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Сисоєва С. О., Осадча К. П. Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. 2019. Т. 70. № 2. 271-284. URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2907(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Шишкіна М., Носенко Ю. Перспективні технології з елементами штучного інтелекту для професійного розвитку педагогічних кадрів. Фізико-математична освіта. 2023. Т. 38, №1. С. 66-71. URL: https://doi.org/10.31110/2413-1571-2023-038-1-010(дата звернення: 11.01.2024). | uk |
dc.relation.references | Ничкало Н. Г., Лазаренко Н. І., Гуревич Р. С. Інформатизація та цифровізація суспільства в ХХІ столітті: нові виклики для закладів вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2022. №60. С. 17-29. URL: https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-60-17-29(дата звернення: 11.01.2024). | uk |