Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКулик, А. Я.uk
dc.contributor.authorРевенок, В. І.uk
dc.contributor.authorКулик, Я. А.uk
dc.contributor.authorНікольський, О. І.uk
dc.contributor.authorKulyk, A. Y.en
dc.contributor.authorRevenok, V. I.en
dc.contributor.authorKulyk, Y. A.en
dc.contributor.authorNikolskyy, O. I.en
dc.date.accessioned2024-08-28T10:00:01Z
dc.date.available2024-08-28T10:00:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКулик А. Я., Ревенок В. І., Кулик Я. А., Нікольський, О. І. Розробка, впровадження і використання програм-симуляторів лабораторних робіт з медичної та біологічної фізики. Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2024. № 1. С. 165-172.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43190
dc.description.abstractThe article considers the importance of simulation education, which helps medical students acquire real experience and skills necessary for further professional development. Special attention is paid to computer simulators during practical and laboratory classes. Seven simulator programs for laboratory work in the discipline \"Medical and Biological Physics\" have been developed and are used in the educational process. As an example, the article presents a program-simulator of laboratory work \"Study of liquid viscosity\". An analysis of the options for forming the results of the experiment using a simulator programversus measuring the values of these results directly on the computer screen was carried out. A technique for determining the range of the random number generator for the purpose of forming individ-ual results of the experiment by the simulator program based on the calculation of the confidence interval is proposed. It has been proven that the minimum and maximum values for the random number generator should be chosen confidence intervals, the probability ofwhich is higher than 0.95.en
dc.description.abstractВ статті розглянута важливість симуляційної освіти, яка допомагає студентам-медикам набути реального досвіду та навичок, необхідних для подальшого професійного розвитку. Особлива увагаприділена комп`ютерним симуляторам при проведен-ні практичних і лабораторних занять. Розроблено і використовується в навчальному процесі сім програм-симуляторів лабораторних робіт з дисципліни «Медична та біологічна фізика». В статті в якості прикладу представлена програма-симулятор лабораторної роботи «Вивчення в`язкості рідини». Проведено аналіз варіантів формування результатів експерименту програмою-симулятором проти вимірювання значень цих результатів безпосередньо на екрані комп`ютера. Запропоновано методику для визначення діапа-зону генератора випадкових чисел з метою формування індивідуальних результатів експерименту програмою-симулятором на основі обчислення довірчого інтервалу. Доведено, що мінімальне і максимальне значення для генератора випадкових чисел доціль-но вибирати з довірчих інтервалів, імовірність яких вища 0,95uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології та комп`ютерна інженерія. №1 : 165-172.uk
dc.relation.urihttps://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/1006
dc.subjectсимуляториuk
dc.subjectпрограми-симуляториuk
dc.subjectмедична освітаuk
dc.subjectбіологічна фізикаuk
dc.subjectмедична фізикаuk
dc.subjectsimulatorsen
dc.subjectsimulator programsen
dc.subjectmedical educationen
dc.titleРозробка, впровадження і використання програм-симуляторів лабораторних робіт з медичної та біологічної фізикиuk
dc.title.alternativeDevelopment, implementation and use of simulator programs for laboratory work in medical and biological physicsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.738
dc.relation.referencesSellberg C., Lindmark O., Rystedt H. “Learning to navigate: the centrality of instructions and assessments for developing students’ professional competencies in simulator-based training”, WMU J Marit Affairs. no 17, pp. 249-265, 2018.en
dc.relation.referencesОльга Ковальова “Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту”, Неперервна професійна освіта: теорія і практика (серія: педагогічні науки), випуск 1(58), c. 36-41, 2019. doi:10.28925/1609-8595.2019.1.3641uk
dc.relation.referencesSo H.Y., Chen P.P., Wong G.K., Chan T.T. “Simulation in medical education”, JR Coll Physicians Edinb., no 49, pp. 52-57, 2019.en
dc.relation.referencesElshama S.S. “How to apply Simulation-Based Learning in Medical Education?” Iberoamerican Journal of Medicine, no 2, pp. 79-86, 2020.en
dc.relation.referencesІванькова Н. А. “Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів”, Медична освіта, N 3, c. 34-42, 2020. doi: 10.11603/me.2414-5998.2020.3.11439uk
dc.relation.referencesКириленко В. І., Чалюк Ю. О. “Оцінка готовності країн до дистанційного навчання”, Приазовський економічний вісник, випуск 1(30), с. 24-33, 2022. doi:10.32840/2522-4263/2022-1-4.uk
dc.relation.referencesInteractive Simulations for Science and Math. [Online]. Available: https://phet.colorado.edu/. Accessed on: February 17, 2024en
dc.relation.referencesInteractive Simulations for Science and Math. [Online]. Available: https://phet.colorado.edu/. Accessed on: February 17, 2024en
dc.relation.referencesDive into a world of interactive learning. [Online]. Available: https://www.labxchange.org/. Accessed on: February 17, 2024en
dc.relation.referencesInteractive STEM activities, free for your classroom. [Online]. Available: https://learn.concord.org/. Accessed on: February 17, 2024.en
dc.relation.referencesSmartSearch. [Online]. Available: https://www.merlot.org/merlot/index.htm. Accessed on: February 17, 2024.en
dc.relation.referencesInspire Students with Immersive STEM Learning. [Online]. Available: https://www.labster.com/. Accessed on: February 17, 2024en
dc.relation.referencesLisbeth Elvira de Vries, Michael May “Virtual laboratory simulation in the education of laboratory technicians–motivation and study intensity”, Biochemistry and Molecular Biology Education, Volume 47, Issue 3, pp. 213-362, 2019. doi:10.1002/bmb.21221.en
dc.relation.referencesA.Y. Kulik, N.S. Nazarenko, P.P. Kovalchuk, V.I. Revenok, K.V. Dobrovolskaya Laboratory workshop on medical and biological physics, Vinnytsya: VNMU the name of M. I. Pyrogova, 2019, 146 p.en
dc.relation.referencesКулик А.Я., Ревенок В.І., Кулик Я.А., Нікольський О.І., Добровольська К.В. Комп’ютерна програма «Вивчення радіоактивного випромінювання за допомогою радіометра», cвідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 108095 Україна, 21.09.21uk
dc.relation.referencesКулик А.Я., Ревенок В.І., Кулик Я.А., Нікольський О.І., Побережняк О.Р., Добровольська К.В. Комп’ютерна програма «Вивчення в’язкості рідини», свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 113407 Україна, 22.06.22uk
dc.relation.referencesКулик А.Я., Ревенок В.І., Кулик Я.А., Нікольський О.І., Якимчук М.М., Добровольська К.В. Комп’ютерна програма «Вивчення закономірностей гемодинаміки на фізичній моделі», cвідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 114579 Україна, 01.09.22uk
dc.relation.referencesКулик А.Я., Ревенок В.І., Кулик Я.А., Нікольський О.І., Подолянин В.І., Добровольська К.В. Комп’ютерна програма «Дослідження спектрів випромінювання з допомогою спектроскопа», cвідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 114580 Україна, 01.09.22.en
dc.relation.referencesКулик А.Я., Ревенок В.І., Кулик Я.А., Нікольський О.І., Салецький О.В., Добровольська К.В. Комп’ютерна програма «Вивчення поверхневого натягу рідини», cвідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 114578 Україна, 01.09.22.en
dc.relation.referencesКулик А.Я., Назаренко Н.С., Ревенок В.І., Добровольська К.В. Комп’ютерна програма «Collection tasks and questions on medical and biological physics», cвідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 117804 Україна, 04.04.23.en
dc.relation.referencesJohn A. Rice Mathematical Statistics and Data Analysis, Third Edition, Duxbury, an imprint of Thomson Brooks/Cole, a part of The Thomson Corporation, 2007, 685 pen
dc.relation.referencesСеньо П. С. Теорія ймовірностей та математична статистика : підручник, Київ : Знання, 2007, 556 cuk
dc.relation.referencesRobert S. Witte, John S. Witte Statistics, 11th Edition, Wiley, 2017, 486 p.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1999-9941-2024-59-1-165-172


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію