Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом`юк, І. В.uk
dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorХом`юк, В. В.uk
dc.contributor.authorСачанюк-Кавецька, Н. В.uk
dc.date.accessioned2024-08-28T12:08:41Z
dc.date.available2024-08-28T12:08:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationХом`юк І. В., Кирилащук С. А., Хом`юк В. В., Сачанюк-Кавецька Н. В. Формування логіко-аналітичної компетентності майбутніх інженерів на заняттях з вищої математики. Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць. 2024. Вип. 1(23). С. 104-111.uk
dc.identifier.issn2519-2361
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43201
dc.description.abstractУ дослідженні висвітлено проблему формування логіко-аналітичної компетентності майбутніх інженерів. Проаналізовано погляди науковців щодо дефініції понять "логічна та аналітична компетентність" та констатовано, що спільним для них є наявність логічного мислення та готовність до аналітичної діяльності.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університетuk
dc.relation.ispartofАктуальні питання природничо-математичної освіти. Вип. 1(23) : 104-111.uk
dc.subjectаналітичнаї діяльністьuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectдиференціальне численняuk
dc.subjectкомпетентнісно орієнтовані завданняuk
dc.subjectмайбутній інженерuk
dc.subjectлогіко-аналітична компетентність.uk
dc.titleФормування логіко-аналітичної компетентності майбутніх інженерів на заняттях з вищої математикиuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147 33
dc.identifier.doi10.5281/zenodo.12160425
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2516-2968
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8972-3541
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1704-570X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6405-1331


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію