Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСачанюк-Кавецька, Н. В.uk
dc.contributor.authorПрозор, О. П.uk
dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.date.accessioned2024-08-28T12:23:38Z
dc.date.available2024-08-28T12:23:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСачанюк-Кавецька Н. В., Прозор О. П., Коломієць А. А. Використання інтерактивних онлайн-калькуляторів у навчанні вищої математики на прикладі теми «Невизначений інтеграл». Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник праць. 2024. Вип. 1(23). С. 161-168.uk
dc.identifier.issn2519-2361
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43202
dc.description.abstractУ сучасному освітньому середовищі інтерактивні онлайн-калькулятори стають все більш популярними як ефективний засіб навчання математики завдяки їх здатності видавати миттєвий результат, візуалізації математичних понять та можливості експериментувати з параметрами функцій. Метою цієї статті є дослідження можливості використання онлайн-калькуляторів у навчанні вищої математики, зокрема на прикладі вивчення теми «Невизначений інтеграл». Дослідження базувалося на аналізі наукової літератури, порівнянні функціональності двох популярних онлайн-калькуляторів MathDF та Photomath, а також спостереженні за процесом використання цих інструментів у реальному навчальному середовищі. В статті розглянуто переваги та недоліки використання інтерактивних онлайн-калькуляторів. Підкреслюється можливість застосування таких інструментів як для демонстрації розв’язання складних математичних задач в цілому, так і для виконання окремих проміжних обчислень, що виникають в процесі розв’язування. Практичне значення дослідження полягає в тому, що зроблено огляд двох інтерактивних онлайн-додатків щодо можливості та особливостей їх впровадження в навчальний процес для його покращення та підвищення якості засвоєння навчального матеріалу студентами на прикладі однієї із тем. Дослідження показало, що використання таких інструментів під час вивчення теми «Невизначений інтеграл» допомагає з вибором методу інтегрування, економить час на виконанні рутинних обчислень, дає можливість перевірити правильність самостійного розв’язання студентом. Студенти, які використовували ці інструменти, демонстрували краще розуміння теоретичних знань, більшу впевненість у своїх знаннях, аналітичні навички. В перспективі подальших наукових розвідок плануємо провести детальний статистичний аналіз впливу використання онлайндодатків на студентів із різними навчальними досягненнями.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університетuk
dc.relation.ispartofАктуальні питання природничо-математичної освіти. Вип. 1 : 161-168.uk
dc.subjectпроцес навчанняuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectневизначений інтегралuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмобільний додатокuk
dc.subjectінтерактивний онлайн-калькуляторuk
dc.subjectMathDFen
dc.subjectPhotomathen
dc.titleВикористання інтерактивних онлайн-калькуляторів у навчанні вищої математики на прикладі темиuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147 33uk
dc.identifier.doi10.5281/zenodo.12166083
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6405-1331uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1454-8352
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7665-6247


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію