dc.contributor.author | Сачанюк-Кавецька, Н. В. | uk |
dc.contributor.author | Прозор, О. П. | uk |
dc.contributor.author | Коломієць, А. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T12:23:38Z | |
dc.date.available | 2024-08-28T12:23:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сачанюк-Кавецька Н. В., Прозор О. П., Коломієць А. А. Використання інтерактивних онлайн-калькуляторів у навчанні вищої математики на прикладі теми «Невизначений інтеграл». Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник праць. 2024. Вип. 1(23). С. 161-168. | uk |
dc.identifier.issn | 2519-2361 | |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43202 | |
dc.description.abstract | У сучасному освітньому середовищі інтерактивні онлайн-калькулятори стають все більш популярними як ефективний засіб навчання математики завдяки їх здатності
видавати миттєвий результат, візуалізації математичних понять та можливості експериментувати з параметрами функцій. Метою цієї статті є дослідження можливості
використання онлайн-калькуляторів у навчанні вищої математики, зокрема на прикладі вивчення теми «Невизначений інтеграл». Дослідження базувалося на аналізі наукової літератури, порівнянні функціональності двох популярних онлайн-калькуляторів MathDF та Photomath, а також спостереженні за процесом використання цих інструментів у реальному навчальному середовищі. В статті розглянуто переваги та недоліки використання інтерактивних онлайн-калькуляторів. Підкреслюється можливість застосування таких інструментів як для демонстрації розв’язання складних математичних задач в цілому, так і для виконання окремих проміжних обчислень, що виникають в процесі розв’язування. Практичне значення дослідження полягає в тому, що зроблено огляд двох інтерактивних онлайн-додатків щодо можливості та особливостей їх впровадження в навчальний процес для його покращення та підвищення якості засвоєння навчального матеріалу студентами на прикладі однієї із тем. Дослідження показало, що використання таких інструментів під час вивчення теми «Невизначений інтеграл» допомагає з вибором методу інтегрування, економить час на виконанні рутинних обчислень, дає можливість перевірити правильність самостійного розв’язання студентом. Студенти, які використовували ці інструменти, демонстрували краще розуміння теоретичних знань, більшу впевненість у своїх знаннях, аналітичні навички. В перспективі подальших наукових
розвідок плануємо провести детальний статистичний аналіз впливу використання онлайндодатків на студентів із різними навчальними досягненнями. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Актуальні питання природничо-математичної освіти. Вип. 1 : 161-168. | uk |
dc.subject | процес навчання | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | невизначений інтеграл | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | мобільний додаток | uk |
dc.subject | інтерактивний онлайн-калькулятор | uk |
dc.subject | MathDF | en |
dc.subject | Photomath | en |
dc.title | Використання інтерактивних онлайн-калькуляторів у навчанні вищої математики на прикладі теми | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147 33 | uk |
dc.identifier.doi | 10.5281/zenodo.12166083 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-6405-1331 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-1454-8352 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-7665-6247 | |