Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту: Недавні надходження
Відображеня елементи 301-320 із 480
-
Автомобіль як система об'єктів автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу
(Житомирський державний технологічний університет, 2012)Описано загальну послідовність формування системи автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу. Визначено загальну структуру даної системи як об’єктно-орієнтованої та властивості її складового елемента – ... -
Актуальність і перспективи удосконалення стратегії технічної експлуатації автомобілів та виробничої діяльності технічних служб підприємств автомобільного транспорту
(Севастопольський національний технічний університет, 2012)В статті коротко проаналізовано сучасний стан автомобільного транспорту в Україні з точки зору впливу різних особливостей на підходи щодо контролю і підтримання рухомого складу в технічно справному стані та дотримання вимог ... -
Аналіз стратегій і методів підтримання та відновлення роботоздатного стану автомобілів
(Луцький національний технічний університет, 2012)В роботі приведено класифікацію та порівняльний аналіз існуючих методів визначення пері-одичності профілактичних робіт автомобілів. Проаналізовано стратегію технічної експлуатації автомобілів "за ресурсом" та перспективи ... -
Система автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу технічного стану та експлуатаційних показників автомобілів
(Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2012)Представлено структуру системи автоматизованого моніторингу технічного стану та експлу-атаційних показників автомобілів на основі об’єднання методів параметричного та інтелектуа-льного діагностування. Описано властивості ... -
Альтернативні методи моніторингу технічного стану автомобілів
(Донецька академія автомобільного транспорту, 2012)В статті приведений короткий аналіз можливостей впровадження існуючих методів та засобів діагностування автомобілів для оперативного моніторингу їх технічного стану. Пропонується застосування методів інтелектуального ... -
Аналіз методів і систем отримання інформації про технічний стан автомобіля
(Вінницький національний аграрний університет, 2012)В статті приведена коротка характеристика та аналіз існуючих мето-дів визначення технічного стану автомобілів, описані переваги та недоліки різних систем діагностування, проблеми застосування параметричних методів ... -
Визначення роботи сили тертя в контактішини з опорною поверхнею із застосуванням нечітких множин
(Севастопольський національний технічний університет, 2012)Запропоновано методику визначення роботи сили тертя в контакті автомобільної шини з опорною поверхнею. В основу методики покладено принцип побудови моделей на базі теорії нечітких множин. -
Теоретичні основи оптимізації функціонування автомобільних систем адаптивного освітлення
(Луцький національний технічний університет, 2015)Розглянуті основні причини виникнення ДТП в темну пору доби і шляхи вирішення цієї проблеми. Проаналізовані передові системи адаптивного освітлення автомобілів. Представлена математична модель, що дозволяє оптимізувати ... -
Аналіз причин виникнення дорожньо-транспортних пригод в темну пору доби
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015-10-15) -
Застосування комплексної програми для зменшення невизначеності в задачах автотехнічної експертизи ДТП, які сталися в темну пору доби
(Військова академія (м. Одеса), 2015-09-08) -
Вибір методу оцінки конкурентоспроможності автотранспортного підприємства при визначенні стратегій технічного розвитку
(ВНТУ, 2015)Розглянуто і проаналізовано методи оцінки конкурентоспроможності підприємств в ринкових умовах. Обґрунтовано використання показника динаміки частки ринку автотранспортного підприємства при визначенні стратегії його ... -
Вплив невизначеності даних на результати розслідування дорожньо-транспортних пригод
(ВНТУ, 2015)Розглянуті питання невизначеності довідкових та розрахункових параметрів при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. -
Психоемоційний вплив кольорової гамми вулиці на водія
(ВНТУ, 2015)Проведено аналіз впливу кольорової гамми вулиці (на прикладі вулиці Соборної м. Вінниці) на людину та визначення колористичних рішень в архітектурі вулиці, які викликають специфічні психоемоційні реакції у водіїв транспортних ... -
Аналіз методів діагностування автомобільних двигунів внутрішнього згоряння
(ВНТУ, 2015)Проаналізовано основні методи діагностування двигунів внутрішнього згорання. Запропоновано удосконалений метод діагностування двигуна внутрішнього згорання за показниками токсичності відпрацьованих газів. -
Методика визначення раціонального відсоткового складу суміші палив при зміні режимів роботи двигуна
(ВНТУ, 2015)Наведено методику визначення раціонального відсоткового складу суміші дизельного та біодизельного палив, яка забезпечить повне згорання суміші палив в циліндрі двигуна під час такту згорання та розширення, при цьому його ... -
Аналіз пропускної здатності найбільш завантажених перехресть м. Вінниці
(ВНТУ, 2013)Проаналізовано методи покращення пропускної здатності найбільш завантажених перехресть м. Вінниці, підвищення безпеки руху водіїв і пасажирів та вдосконалення організації дорожнього руху на окремих ділянках вулично-дорожньої ... -
Діагностична модель на основі інтелектуальної обробки знань
(ВНТУ, 2013)