Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту: Недавні надходження
Відображеня елементи 321-340 із 495
-
Аналіз методів і систем отримання інформації про технічний стан автомобіля
(Вінницький національний аграрний університет, 2012)В статті приведена коротка характеристика та аналіз існуючих мето-дів визначення технічного стану автомобілів, описані переваги та недоліки різних систем діагностування, проблеми застосування параметричних методів ... -
Визначення роботи сили тертя в контактішини з опорною поверхнею із застосуванням нечітких множин
(Севастопольський національний технічний університет, 2012)Запропоновано методику визначення роботи сили тертя в контакті автомобільної шини з опорною поверхнею. В основу методики покладено принцип побудови моделей на базі теорії нечітких множин. -
Теоретичні основи оптимізації функціонування автомобільних систем адаптивного освітлення
(Луцький національний технічний університет, 2015)Розглянуті основні причини виникнення ДТП в темну пору доби і шляхи вирішення цієї проблеми. Проаналізовані передові системи адаптивного освітлення автомобілів. Представлена математична модель, що дозволяє оптимізувати ... -
Аналіз причин виникнення дорожньо-транспортних пригод в темну пору доби
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015-10-15) -
Застосування комплексної програми для зменшення невизначеності в задачах автотехнічної експертизи ДТП, які сталися в темну пору доби
(Військова академія (м. Одеса), 2015-09-08) -
Вибір методу оцінки конкурентоспроможності автотранспортного підприємства при визначенні стратегій технічного розвитку
(ВНТУ, 2015)Розглянуто і проаналізовано методи оцінки конкурентоспроможності підприємств в ринкових умовах. Обґрунтовано використання показника динаміки частки ринку автотранспортного підприємства при визначенні стратегії його ... -
Вплив невизначеності даних на результати розслідування дорожньо-транспортних пригод
(ВНТУ, 2015)Розглянуті питання невизначеності довідкових та розрахункових параметрів при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. -
Психоемоційний вплив кольорової гамми вулиці на водія
(ВНТУ, 2015)Проведено аналіз впливу кольорової гамми вулиці (на прикладі вулиці Соборної м. Вінниці) на людину та визначення колористичних рішень в архітектурі вулиці, які викликають специфічні психоемоційні реакції у водіїв транспортних ... -
Аналіз методів діагностування автомобільних двигунів внутрішнього згоряння
(ВНТУ, 2015)Проаналізовано основні методи діагностування двигунів внутрішнього згорання. Запропоновано удосконалений метод діагностування двигуна внутрішнього згорання за показниками токсичності відпрацьованих газів. -
Методика визначення раціонального відсоткового складу суміші палив при зміні режимів роботи двигуна
(ВНТУ, 2015)Наведено методику визначення раціонального відсоткового складу суміші дизельного та біодизельного палив, яка забезпечить повне згорання суміші палив в циліндрі двигуна під час такту згорання та розширення, при цьому його ... -
Аналіз пропускної здатності найбільш завантажених перехресть м. Вінниці
(ВНТУ, 2013)Проаналізовано методи покращення пропускної здатності найбільш завантажених перехресть м. Вінниці, підвищення безпеки руху водіїв і пасажирів та вдосконалення організації дорожнього руху на окремих ділянках вулично-дорожньої ... -
Діагностична модель на основі інтелектуальної обробки знань
(ВНТУ, 2013) -
Алгоритм управління якісним складом суміші дизельного та біодизельного палив
(ВНТУ, 2013)Наведено алгоритм управління якісним складом суміші дизельного та біодизельного палив враховуючи вплив зовнішніх факторів. -
Методика управління системою живлення дизеля під час використання динамічного регулювання відсоткового кладу суміші палив
(ВНТУ, 2015)У статті наведено схему системи живлення дизеля Common Rail сумішшю дизельного та біодизельного палив з динамічним регулюванням її відсоткового складу, теодетичні основи організації та методику управління системою живлення ... -
Розрахунок башти кругового огляду із забезпеченням стійкості від перекидання
(ВНТУ, 2016-03)Запропоновано метод розрахунку опорної конструкції на стійкість від перекидання, міцність і допустимі навантаження, які виникають на грунт

