Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, Л. Є.uk
dc.contributor.authorГорчинська, Л. В.uk
dc.date.accessioned2024-11-23T07:34:11Z
dc.date.available2024-11-23T07:34:11Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationАзарова Л. Є., Горчинська Л. В. Особливості інтеграції ігрових методів на заняттях з української мови як іноземної. Закарпатські філологічні студії. 2024. Вип. 36.uk
dc.identifier.issn2663-4880uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43618
dc.description.abstractThe article examines the issue of the relevance of game methods in classes on Ukrainian as a foreign language, focusing on their integration into the educational process, which opens up wide opportunities for effective learning, the formation of foreign language communicative competence, and the development of language, speech and linguistic and cultural competences of foreign students. It has been proven that game methods activate students' speech activity, contribute to increasing motivation, create conditions for the practical application of language knowledge, give students the opportunity to master the necessary communication skills, adapt to everyday realities and needs. The concept of "game" as a pedagogical technique is singled out, the main purpose of using educational games is determined - the formation of students' ability to combine theoretical knowledge with practical activities, and attention is also focused on the main functions of game methods, among which communicative, motivational, developmental, entertaining, corrective and the function of self-realization. Game methods presented in various types of education are described and systematized, each of which has its own characteristics, purpose, specificity of use in educational situations at various stages of language learning, their main functions and teaching techniques are indicated. A system of game exercises and tasks for foreign students of various levels of training is proposed, attention is focused on examples of phonetic, lexical and grammatical games as a means of forming students' foreign language competence. Materials for conducting role-playing and business games are presented, the use of which in the learning process contributes not only to the solution of complex tasks of assimilation and consolidation of new material, the development of spontaneous speech, but also forms the experience of solving certain professional tasks, value orientations of future specialists, provides for the improvement of their communicative skills competence at the psycholinguistic level. It has been proven that the successful integration of game technologies, principles and techniques into the educational process contributes to the effectiveness of linguistic education and creates comfortable learning conditions for foreign students.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання актуальності ігрових методів на заняттях з української мови як іноземної, акцентовано увагу на їх інтеграції в навчальний процес, що розкриває широкі можливості для ефективного навчання, формування іншомовної комунікативної компетентності, розвитку мовної, мовленнєвої та лінгвокультурознавчої компетентностей іноземних студентів. Доведено, що ігрові методи активізують мовленнєву діяльність студентів, сприяють підвищенню мотивації, створюють умови для практичного застосування мовних знань, дають можливість студентам оволодіти необхідними комунікативними навичками, адаптуватися до реалій і потреб повсякдення. Виокремлено поняття «гри» як педагогічного прийому, визначено основну мету використання навчальних ігор – формування у здобувачів освіти уміння поєднувати теоретичні знання із практичною діяльністю, а також акцентовано увагу на основних функція ігрових методів, серед яких зазначено комунікативну, спонукальну, розвивальну, розважальну, корекційну та функцію самореалізації. Описано та систематизовано ігрові методи, представлені у навчанні різноманітними видами, кожен з яких має свої особливості, мету, специфіку використання в навчальних ситуаціях на різних етапах вивчення мови, зазначено їх основні функції та прийоми навчання. Запропоновано систему ігрових вправ та завдань для іноземних студентів різного рівня підготовки, ацентовано увагу на прикладах фонетичних, лексичних та граматичних ігор, як засобів формування іншомовної компетентності студентів. Презентовано матеріали для проведення рольових та ділових ігор, використання яких у процесі навчання сприяє не тільки розв’язанню комплексних задач засвоєння та закріплення нового матеріалу, розвитку спонтанного мовлення, але й формує досвід вирішення певних професійних завдань, ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців, передбачає удосконалення їх комунікативної компетентності на психолінгвістичному рівні. Доведено, що успішна інтеграція ігрових технологій, принципів та прийомів у навчальний процес сприяють ефективності лінгвістичної освіти та створюють для іноземних студентів комфортні умови навчанняuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofЗакарпатські філологічні студії. Вип. 36.uk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectігровий методuk
dc.subjectлінгвістична граuk
dc.subjectрольова граuk
dc.subjectмовна компетенціяuk
dc.subjectUkrainian as a foreign languageuk
dc.subjectgame-based methoduk
dc.subjectlinguistic gameuk
dc.subjectrole-playing gameuk
dc.subjectspeaking competenceuk
dc.titleОсобливості інтеграції ігрових методів на заняттях з української мови як іноземноїuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc[[378.091.3:79]:811.161.2'243] (045)uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2631-8151uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4614-4371uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію