Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБілоконь, Т. М.uk
dc.contributor.authorКучер, Л. В.uk
dc.date.accessioned2024-11-25T10:05:05Z
dc.date.available2024-11-25T10:05:05Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationБілоконь Т. М., Кучер Л. В. Використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємств. International scientific-practical conference «Current state and modernization priorities of science, education and society», Aarhus, Denmark, May 24, 2024. Aarhus : Scholarly Publisher ICSSH, 2024. Part 2. Pp. 25-26.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43647
dc.description.abstractThe theoretical aspects of artificial intelligence and the scope of its use in the marketing activities of enterprises are investigated.en_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти штучного інтелекту та сфери його використання у маркетинговій діяльності підприємств.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових дослідженьuk
dc.relation.ispartofInternational scientific-practical conference «Current state and modernization priorities of science, education and society», Aarhus, Denmark, May 24, 2024. Part 2 : 25-26.uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємствuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.2:004.8uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію