• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Управління ефективністю маркетингової діяльності на підприємстві

Автор
Ратушняк, О. Г.
Оленич, П. В.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ [398]
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [149]
Анотації
A structural-logical model for managing the effectiveness of marketing activities at the enterprise has been developed, the basis of which is the formation of a marketing strategy. The main ways of improving the effectiveness of marketing activities are presented, namely: expanding the range of products, increasing market share, increasing brand recognition, optimizing pricing, developing an online presence, improving the quality of customer service, ecological sustainability, studying new markets, increasing consumer awareness, improving production management.
 
Розроблено структурно-логічну модель управління ефективністю маркетинговою діяльністю на підприємстві в основі якої є формування маркетингової стратегії. Наведено основні шляхи покращення ефективності маркетингової діяльності, а саме: розширення асортименту продукції, збільшення ринкової частки, підвищення визнання бренду, оптимізація ціноутворення, розвиток онлайн-присутності, підвищення якості обслуговування клієнтів, екологічна стійкість, вивчення нових ринків, підвищення усвідомлення споживачів, вдосконалення управління виробництвом.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43670
Відкрити
165454.pdf (586.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ