Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorСімончук, С. В.uk
dc.date.accessioned2024-11-29T07:37:55Z
dc.date.available2024-11-29T07:37:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРатушняк О. Г., Сімончук С. В. Управління ефективністю збутової діяльності на підприємстві. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. Вінниця ВНТУ, 2024. С. 1940-1942. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19557.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43671
dc.description.abstractA structural and logical model for managing the effectiveness of sales activities at the enterprise was developed, which includes: formation of a sales strategy; conducting marketing research; formation of sales channels; formation of sales and advertising policy; formation of a customer service system; formation of logistics; implementation of monitoring and analysis of the effectiveness of sales management to adjust strategies based on the received data.en
dc.description.abstractРозроблено структурно-логічну модель управління ефективністю збутовою діяльністю на підприємстві, , яка включає: формування збутової стратегії; проведення маркетингових досліджень; формування каналів збуту; формування політики продажу та реклами; формування системи обслуговування клієнтів; формування логістики; здійснення моніторингу та аналіз ефективності управління збутом на коригування стратегій на основі отриманих даних.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19557
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectsalesen
dc.subjectsales activityen
dc.subjectefficiencyen
dc.titleУправління ефективністю збутової діяльності на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.817
dc.relation.referencesМінаєва А. О., Долгальова О. В. Сучасна сутність процесу управління збутовою діяльністю в системі менеджменту підприємства. Збірник наукових праць Дон НАБА. 2019 (16). №2. С. 99-105.uk
dc.relation.referencesШпик С. Управління збутовою діяльністю підприємства. Галицький економічний вісник. 2012. №4(37). С. 88-95uk
dc.relation.referencesБалабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2019. 240 с.uk
dc.relation.referencesБелінський, П.І. Менеджмент виробництва та операцій: підручник. Київ : Центр навчальної літератури, 2005. 624 сuk
dc.relation.referencesЛук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій : навч. посібн. Київ : КНЕУ-Видавництво, 2002. 272 с.uk
dc.relation.referencesХрупович С.Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств : дис. канд. екон. наук: 08.06.01. Львів, 2005. 202 сuk
dc.relation.referencesЯмкова О.М. Зміст формування збутової політики виробничих підприємств. Економіка і управління. 2012. № 2. С. 52- 59. 8uk
dc.relation.referencesКостакова Л. Д. Основи збутової діяльності підприємства. Вісник ДонНУЕТ. 2018. № 1 (68). С. 30-38uk
dc.relation.referencesГлазкова К. О. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств. Вісник КНУТД Проблеми економіки організацій та управління підприємствами. 2014. № 3. С. 102-107.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію