• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Innovation and Sustainability
  • Innovation and Sustainability. 2024. № 4
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Innovation and Sustainability
  • Innovation and Sustainability. 2024. № 4
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Динаміка вартості найдорожчих глобальних брендів в географічному контексті

Автор
Штовба, О. В.
Штовба, С. Д.
Shtovba, O. V.
Shtovba, S. D.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ФІМ [381]
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
  • Innovation and Sustainability. 2024. № 4 [3]
Анотації
Currently, global brands have a significant impact not only on the economy, but also on other social processes. Huge financial, production and human resources are concentrated in global brands. Academic interest in global brands has been growing rapidly since 2005. The phenomenon of global brands attracts the attention of researchers from various fields – economists, financiers, marketers and systems analysts. The purpose of this article is to identify trends for the world's most valuable global brands with geographic ties. The initial data for the study are the ratings of the most valuable and strongest global brands published annually by Brand Finance. The time period of the study was the last 10 years -from 2015 to 2024. It was found that the drastical share of the value of global brands falls on 7 countries: USA, China, Germany, Japan, France, United Kingdom, and South Korea. The first position in the ranking is occupied by the United States, and the second, with a significant gap, is China. This pair of countries has steadily increased its share from 54.2% to 68% in the TOP–500 for 7 years, and from 63.5% to 79.8% in the TOP-100. Since 2021, the situation has stabilized. The dynamics of China and USA are in an opposite phase – while one country is increasing its share, the other is decreasing. Since 2021, the USA shows a positive dynamics. Japan shows a stable negative trend in both the TOP–100 and the TOP–500. USA, China, Germany, and South Korea have stronger positions in the TOP–100 than in the TOP–500 throughout the period. These countries focus on hyper-valuable brands. France and United Kingdom are on the other side, preferring valuable rather than hyper-valuable brands. Japan occupies an intermediate position between these two clusters. Further research should be directed to the analysis of global brands as a complex system with the identification of the peculiarities of statistical laws of distribution of the value of its elements and their variability over time
 
В сучасному світі глобальні бренди суттєво впливають не лише на економіку, але і на інші суспільні процеси. В глобальних брендах сконцентровані колосальні фінансові, виробничі та людські ресурси. Науковий інтерес до глобальних брендів розпочав стрімко зростати з 2005 р. Феномен глобальних брендів привертає увагу дослідників з різних областей –економістів, фінансистів, маркетологів, системних аналітиків. Метою статті є виявлення трендів зміни вартості найдорожчих глобальних брендів в географічному вимірі. Початковими даними для дослідження є рейтинги найдорожчих глобальних брендів, які щорічно оприлюднюються компанію Brand Finance. Часовим проміжком дослідження обрано 10 останніх років –з 2015 р. по 2024 р. Встановлено, що левова частка вартості глобальних брендів припадає на такі 7 країн як США, Китай, Німеччина, Японія, Франція, Великобританія та Південна Корея. Першу позицію в рейтингу займає США, а другу, зі значним відставанням –Китай. Ця пара країн протягом 7 років стабільно збільшувала свою частку з 54.2% до 68% в ТОП 500, та з 63.5% до 79.8% в ТОП 100. З 2021 р. ситуація стабілізувалася. Динаміки Китаю та США перебувають у протифазі –якщо одна країна збільшує свою частку, то інша зменшує. З 2021 р. динаміка США є позитивною. Японія має стабільну негативну динаміку як у ТОП 100, так і в ТОП 500. США, Китай, Німеччина та Південна Корея протягом усього періоду займають у ТОП 100 сильніші позиції, ніж у ТОП 500. Для цих країн характерна ставка на гіпердорогі бренди. Франція та Великобританія знаходятьсяпо інший бік –їх кредо дорогі, а не гіпердорогі бренди. Японія займає проміжну позицію між цими двома кластерами. Подальші дослідження доцільно спрямувати на аналіз глобальних брендів як складної системи з визначенням особливостей статистичних законів розподілу вартості її елементів та зміні їх у часі.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43872
Відкрити
169803.pdf (728.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ