Вплив фізичних навантажень на психоемоційний стан студентів у ЗВО
Автор
Бондар, А. А.
Головкіна, В. В.
Колос, О. А.
Дусь, С. В.
Bondar, Anna
Dus, Sergey
Kolos, Olena
Holovkina, Viktoriia
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ФВ [158]
Анотації
The article analyzes modern approaches to determining the
impact of physical activity on the psycho-emotional state of student youth in wartime. Thanks to the research methods we used,
such as: the meta-analysis method, methods for determining the psycho-emotional state, questionnaires, methods of mathematical
statistics. We obtained and analyzed data on various psychological states of students. 60 male students aged 17-18 years of the
first year, who study full-time, participated in the research. They were divided into control and experimental groups of 30 people
each. We conducted a comparative analysis of the psycho-emotional state of the subjects, which allowed us to determine that
students who belonged to the control group have better indicators: stress resistance differs at a low (CG-18%, EG-7%) and high
(CG-6%, EG-13%) level, anxiety has a difference at a low level in the control group, the indicators are 7% higher than in the
experimental one, the obtained data on the level of general psychological well-being differ at a high level in the control group, this
indicator is 11% higher than in the experimental one. Judging by the data obtained, it can be concluded that students in the control
group who are more often involved in physical activity have a more stable psycho-emotional state У статті проаналізовано сучасні підходи до визначення впливу фізичних навантажень на психоемоційний стан
студентської молоді у воєнний час у ЗВО. Завдяки використаних нами методів дослідження, таких як: метод метааналізу, методики для визначення психоемоційного стану, анкетування, методи математичної статистики. У
дослідженнях взяли участь 60 студентів чоловічої статті віком 17-18 років І курсу, які навчаються на денній формі
навчання. Нами були отримані данні та проведений порівняльний аналіз психоемоційного стану досліджуваних який
дозволив визначити, що студенти які відносились до контрольної групи мають кращі показники: стресостійкості
різняться на низькому (КГ-18%, ЕГ-7%) та високому (КГ-6%, ЕГ-13%) рівні, тривожністі мають відмінність у низькому
рівні у контрольній групі показники на 7 % більші ніж у експериментальній, отриманні данні рівня загального
психологічного благополуччя різняться на високому рівні у контрольні групі цей показник на 11% вищий ніж у
експериментальній. Судячи з отриманих даних можна зробити висновки, що студенти контрольної групи які частіше
займаються фізичними навантаженнями мають більш стійкий психоемоційного стан.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43896