Управління підвищенням рентабельності продукції на підприємстві
Author
Козловський, В. О.
Паночишин, Ю. М.
Kozlovskyі, V.
Date
2024Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Розглянуто теоретичні та практичні питання управління на сучасних підприємствах рентабельністю продукції. Проаналізовано значення якості продукції, економії всіх видів ресурсів та обраних стратегій ціноутворення на підвищення рівня рентабельності продукції підприємства. Обґрунтовано вибір показників оцінювання рівня рентабельності продукції підприємства. The theoretical and practical issues of managing product profitability at modern enterprises are considered. The
value of product quality, saving of all types of resources and selected pricing strategies for increasing the profitability
of the company's products are analyzed. The choice of indicators for evaluating the level of profitability of the
company's products is substantiated.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44081

