Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТкачук, Л. М.uk
dc.contributor.authorКавуненко, О. М.uk
dc.contributor.authorTkachuk, L. M.en
dc.contributor.authorKavunenko, O.en
dc.date.accessioned2016-01-20T11:32:24Z
dc.date.available2016-01-20T11:32:24Z
dc.date.issued2013-04
dc.identifier.citationТкачук Л. М. Якість продукції: методологічні та прикладні аспекти [Електронний ресурс] / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко // Ефективна економіка. - 2013. - № 4. - Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1999.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4511
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність, види та інструменти застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки ефекту ребрендингу з огляду на стан показників витрат та зростання прибутку, а також факторів ефективного його проведення.uk
dc.description.abstractThe study focuses on the rebranding essence, its types and the tools of implementation by the companies in modern market conditions, as well as the reasons, goals and techniques of its realization. The approach to the evaluation of the rebranding effect due to the conditional measures of cost and profit indicators, as well as factors of effective rebranding process have been suggested in this article.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.relation.ispartofseriesекономіка;
dc.subjectребрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectрепозиціонуванняuk
dc.subjectрестайлингuk
dc.subjectrebrandingen
dc.subjectbranden
dc.subjectpositioningen
dc.subjectrepositioningen
dc.subjectrestylingen
dc.titleРебрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeRebranding as a direction of company’s marketing strategyen
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію