• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз впливу структури транспортного потоку на ефективність використання ділянки автомобільної дороги

Автор
Антонюк, О. П.
Абдаллах, О. Ю.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. АТМ [427]
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025) [20]
Анотації
The significant lag behind the pace of development of the street and road network in large and medium-sized cities the pace of motorization leads to the aggravation of the problem that arises due to the impossibility of increasing the capacity of the city`s roads. The presence of this problem indicates the need to study ways to overcome it. One of these directions is the improvement of the structure of motor vehicle flows. The results of the study established that due to the increase in the activity of the population`s use of urban passenger road transport, the congestion of the street-road network and the time of movement of vehicles on the site are reduced
 
Істотне відставання темпів розвитку вулично-дорожньої мережі в великих та середніх містах від темпів автомобілізації обумовлює загострення проблеми, яка виникає через неможливість збільшення пропускуних можливостей доріг міста. Наявність цієї проблеми вказує на необхідність вивчення напрямів її подолання. Одним із таких напрямків є вдосконалення структури автотранспортних потоків. Результатами дослідження встановлено, що за рахунок підвищення активності використання населенням міського пасажирського автомобільного транспорту зменшуються завантаженість вулично-дорожньої мережі та час руху транспортних засобів на ділянці.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46154
Відкрити
175101.pdf (313.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ