Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАнтонюк, О. П.uk
dc.contributor.authorАбдаллах, О. Ю.uk
dc.date.accessioned2025-03-26T09:13:38Z
dc.date.available2025-03-26T09:13:38Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationАнтонюк О. П. Аналіз впливу структури транспортного потоку на ефективність використання ділянки автомобільної дороги / О. П. Антонюк, О. Г. Абдаллах // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. Вінниця, 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/viewFile/23018.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46154
dc.description.abstractThe significant lag behind the pace of development of the street and road network in large and medium-sized cities the pace of motorization leads to the aggravation of the problem that arises due to the impossibility of increasing the capacity of the city`s roads. The presence of this problem indicates the need to study ways to overcome it. One of these directions is the improvement of the structure of motor vehicle flows. The results of the study established that due to the increase in the activity of the population`s use of urban passenger road transport, the congestion of the street-road network and the time of movement of vehicles on the site are reduceden
dc.description.abstractІстотне відставання темпів розвитку вулично-дорожньої мережі в великих та середніх містах від темпів автомобілізації обумовлює загострення проблеми, яка виникає через неможливість збільшення пропускуних можливостей доріг міста. Наявність цієї проблеми вказує на необхідність вивчення напрямів її подолання. Одним із таких напрямків є вдосконалення структури автотранспортних потоків. Результатами дослідження встановлено, що за рахунок підвищення активності використання населенням міського пасажирського автомобільного транспорту зменшуються завантаженість вулично-дорожньої мережі та час руху транспортних засобів на ділянці.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.subjectпасажиропотікuk
dc.subjectчас рухуuk
dc.subjectвулично-дорожня мережаuk
dc.subjectінтенсивність рухуuk
dc.subjectпропускна здатністьuk
dc.subjectпасажирський транспортний засібuk
dc.subjectpassenger flowen
dc.subjecttravel timeen
dc.subjectstreet and road networken
dc.subjecttraffic intensityen
dc.subjectcapacityen
dc.subjectpassenger vehicleen
dc.titleАналіз впливу структури транспортного потоку на ефективність використання ділянки автомобільної дорогиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.47.656uk
dc.relation.referencesМарунич В.С., Шморгун Л.Г. та ін. Організація та управління пасажирськими перевезеннями: підручник/ за ред. доц. В.С. Марунич, проф. Л.Г. Шморгуна – К.: Міленіум, 2017. – 528 с.uk
dc.relation.referencesМетодика розподілу рухомого складу по маршрутам міського пасажирського транспорту. / Босняк М.Г., Коцюк О.Я. Укр. трансп. унів-т., К.: 1996. – 14 с. Рук. –Деп. в ГНТБ України 11.11.96, № 2205.uk
dc.relation.referencesПетровська С.І. Необхідність підвищення якості обслуговування пасажирів на міському пасажирському транспорті / С.І. Петровська // Вісник Національного транспортного університету. – 2003. – №8. – С. 230–234.uk
dc.relation.referencesСкоробогатов Б.В. Актуалізація прогнозування попиту населення міс-та на пасажирські перевезення / Б.В. Скоробогатов, В.С. Марунич, І. І. Франчук, І.І. Вакарчук // Вісник Національного транспортного університету. – 2003. – №8. – С. 127–134.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію