• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Педагогіка безпеки
  • Педагогіка безпеки. 2024. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Педагогіка безпеки
  • Педагогіка безпеки. 2024. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Роль міждисциплінарної інтеграції впідготовці фахівцівдо роботи в сучасних умовах

Автор
Кузьменко, О. С.
Томчук, М. А.
Кисюк, Д. В.
Kuzmenko, О.
Tomchuk, М.
Kysiuk, D.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Педагогіка безпеки. 2024. № 1 [8]
Анотації
Встатті розглянуто важливість міждисциплінарної інтеграції під часпідготовкифахівців до роботи в сучасних умовах. Міждисциплінарна інтеграція є критичним елементом освітнього процесу, оскільки вона забезпечує синтез знань і навичок з різних дисциплін, що дозволяє студентам краще адаптуватися до складних і динамічних умов сучасного ринку праці. Мета статті – комплексне дослідженні значення міждисциплінарної інтеграції для підготовки фахівців до успішної професійної діяльності в умовах динамічного ринку праці.Аналізуються ключові аспекти інтеграції навчального матеріалу, зокрема, як поєднання теоретичних і практичних знань сприяє формуванню комплексного підходу до вирішення професійних завдань. Обговорюються методи татехнології, які використовуються для інтеграції дисциплін, а також роль міждисциплінарного підходу у розвитку критичного мислення, аналітичних навичок та професійної компетентності студентів. Досліджено, як поєднання знань з різних галузей науки може сприяти розвитку таких важливих компетенцій, як критичне мислення, креативність, гнучкість та здатність до співпраці. Розглядаються різноманітні підходи до впровадження міждисциплінарних компонентів у навчальні програми, а також їх вплив на якість підготовки фахівців.Визначено переваги міждисциплінарної інтеграції у підвищенні якості навчання і підготовки фахівців. Перспективами подальших досліджень є удосконалення методичних підходів та інноваційних технологій для ефективного впровадження міждисциплінарної інтеграції в освітнійпроцес.
 
The article considers the importance of interdisciplinary integration in training specialists to work in modern conditions. Interdisciplinary integration is a critical element of the educational process, as it provides a synthesis of knowledge and skills from different disciplines, which allows students to better adapt to the complex and dynamic conditions of the modern labour market. The purpose of the article is a comprehensive study of the importance of interdisciplinary integration for training specialists for successful professional activities in a dynamic labour market.The key aspects of the integration of educational material are analysed, in particular, how the combination of theoretical and practical knowledge contributes to the formation of a comprehensive approach to solving professional problems. The methods and technologies used to integrate disciplines are discussed, as well as the role of an interdisciplinary approach in the development of critical thinking, analytical skills and professional competence of students.It is investigated how the combination of knowledge from different fields of science can contribute to the development of such important competences as critical thinking, creativity, flexibility and the ability to cooperate. Various approaches to the introduction of interdisciplinary components into curricula are considered, as well as their impact on the quality of training. The advantages of interdisciplinary integration in improving the quality of education and training are identified. Prospects for further research are the improvement of methodological approaches and innovative technologies for the effective implementation of interdisciplinary integration in the educational process.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46179
Відкрити
153-Текст статті-223-1-10-20241029.pdf (245.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ