Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПаянок, О. А.uk
dc.contributor.authorНанака, О. М.uk
dc.date.accessioned2025-04-10T12:01:21Z
dc.date.available2025-04-10T12:01:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationПаянок О. А., Нанака О. М. Вдосконалення оптимального керування розподілом та використанням енергії електричних гальмувань міського електричного транспорту // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/24093.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46271
dc.description.abstractThe analysis of the modes of distribution and use of energy of electric (regenerative) braking of rolling stock of urban electric transport is carried out. The results of an experimental study in the contact network of urban electric transport of Vinnytsia are presented. The obtained measurement results are generalized and distributed to the entire traction power grid system. It is established that the values of rectified voltage at some traction substations of Vinnytsia exceed the standard value even in the absence of regenerative modes of operation of the AC. The criteria for assessing the energy efficiency of electric braking modes are proposed and generalized in order to increase the efficiency of using the energy of electric brakingen
dc.description.abstractПроведено аналіз режимів розподілу та використання енергії електричних (рекуперативних) гальмувань засобів рухомого складу міського електричного транспорту. Подані результати експериментального дослідження в контактній мережі міського електричного транспорту міста Вінниці. Проведено узагальнення та поширення отриманих результатів вимірювань на всю систему тягової електромережі. Встановлено, що значення випрямленої напруги на деяких тягових підстанціях міста Вінниці перевищують нормативне значення навіть за умови відсутності рекуперативних режимів роботи ЗРС. Запропоновано та узагальнено критерії оцінки енергоефективності режимів електричного гальмування з метою підвищення ефективності використання енергії електричних гальмувань.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/24093
dc.subjectміський електричний транспортuk
dc.subjectтягові підстанціїuk
dc.subjectрекуперативне гальмуванняuk
dc.subjectконтактна мережаuk
dc.subjectнакопичувачі енергіїuk
dc.subjectвимірюванняuk
dc.subjectекспериментальні дослідженняuk
dc.subjecturban electric transporten
dc.subjecttraction substationsen
dc.subjectregenerative brakingen
dc.subjectcatenary networken
dc.subjectenergy storage devicesen
dc.subjectmeasurementsen
dc.subjectexperimental researchen
dc.titleВдосконалення оптимального керування розподілом та використанням енергії електричних гальмувань міського електричного транспортуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.33(075)
dc.relation.referencesПаянок О.А. Використання накопичувачів енергії в системі тягового електропостачання [Электронный ресурс] / О.А. Паянок // Матеріали ХLIX регіональної науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу, співробітників та студентів університету з участю працівників науково-дослідних організацій та інженернотехнічних працівників підприємств м. Вінниці та області. Електронне наукове видання матеріалів конференції: тези допов. – м. Вінниця, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem2020/paper/view/9094/7495.uk
dc.relation.referencesБосий Д. О. Баланс електричної енергії тягової підстанції постійного струму за різних рівнів несиметрії напруги системи зовнішнього електропостачання / Д. О. Босий, Д. Р. Земський // Східно-Європейський журнал передових технологій. Энергосберегающие технологии и оборудование. — 2014. — № 2/8 (68). — С. 52—57.uk
dc.relation.referencesСиченко В. Г. Якість електричної енергії у тягових мережах електрифікованих залізниць : монографія / В. Г. Сиченко, Ю. Л. Саєнко, Д. О. Босий ; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна. — Дніпропетровськ : Стандарт-Сервіс, 2015. — 344 с.uk
dc.relation.referencesПаянок О.А. Дослідження гармонічного складу напруг в контактній мережі постійного струму тягових підстанцій міста / О.А. Паянок // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2008. — №1. — С. 84 — 89.uk
dc.relation.referencesМокін Б.І. Регулювання спектра напруги тягових підстанцій електротранспорту : [монографія] / Б.І. Мокін, О.А. Паянок. - Вінниця: ВНТУ. – 2017. – 116 с. – ISBN 978-966-641-691-2.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію