Управління кoнфлiктними ситуацiями в роботі з персоналом
Автор
Боковець, В. В.
Соколовська, В. В.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЛМ [155]
Анотації
В даній статті розглянуто сутність та значення конфлікту в організації. Досліджено роль
керівника у вирішенні конфліктів в середині колективу. Запропоновано практичні
рекомендації щодо попередження конфлікту, його профілактики та послаблення.
Крiм тoгo, прoвeдeний дeтальний аналiз кoнфлiкту, щo визначає йoгo учасникiв – oб’кта та
суб’єкта кoнфлiкту, вiдмiннiсть в стилях та типах з навeдeними прикладами, якi дають
змoгу прoаналiзувати, зрoзумiти i дoпoмoгти в прийняттi найбiльш кoрeктнoгo, i
задoвoльняючi oбидвi стoрoни, рiшeння. Такoж, для пoдальшoгo усунeння нeпoрoзумiнь в
організаціях навeдeнi мeтoди пoдoлання кoнфлiктiв та рeкoмeндацiї з їх вирiшeння.
Проаналізовано позитивні та негативні функції конфліктів. Визначено психологічні умови
та прийоми попередження конфліктів в т.ч в роботі з персоналом. Зроблено пропозиції
щодо вибору оптимальних методик управління конфліктними ситуаціями в колективі в
сучасних умовах діяльності. Визначено важливість ролі конфліктів в житті окремої
людини, сім’ї, колективу, держави, суспільства і людства в цілому.
Запрпонована система заходів для попередження конфліктних ситуацій та щляхи їх
розв’язання.
Наголошено на важливу роль керівника, щодо вирішення конфліктних ситуацій в організації.
Саме від керівника залежить мир і злагода в колективі, його розвиток, успішність та
ефективність діяльності організації. Тому головне завдання керівників будь-якого рівня
повинно полягати в тому, щоб зосереджуватися на підвищенні власної майстерності, вихованні в собі відповідних якостей, набутті досвіду успішного ведення управлінської
діяльності, що є запорукою високої ефективності виробництва та
конкурентоспроможності організації в цілому. This article discusses the nature and significance of conflict in the organization. The role of the
leader in resolving conflicts within the team is studied. Practical recommendations for conflict
prevention, prevention and mitigation are offered.
Besides toho, provedenyy detalnyy analysis konfliktu chto determines yoho participants - ob'kta and
subject konfliktu, difference in styles and types of navedenymy examples which give zmohu
proanalizuvaty, zrozumity i dopomohty to accept most korektnoho, i zadovolnyayuchi obydvi
storony, rishennya . Also, for further elimination of misunderstandings in the organizations methods
of overcoming of conflicts and recommendations on their decision are resulted.
The positive and negative functions of conflicts are analyzed. Psychological conditions and methods
of conflict prevention, including in work with staff, are determined. Proposals for the selection of
optimal methods of conflict management in the team in modern conditions. The importance of the
role of conflicts in the life of an individual, family, collective, state, society and humanity as a whole
is determined.
A system of measures to prevent conflict situations and ways to resolve them is proposed.
Ways to resolve conflicts are identified in different ways. Thus, the methods of conflict resolution
are defined as: compromise, negotiations, mediation, arbitration, human rights procedures,
administrative procedures, court procedures, antagonistic methods. Also, conflict resolution is
possible through negotiations, the establishment of a conciliation commission, as well as in court
The important role of the leader in resolving conflict situations in the organization is emphasized.
Peace and harmony in the team, its development, success and efficiency of the organization depend
on the leader. Therefore, the main task of managers at any level should be to focus on improving
their skills, education of relevant qualities, gaining experience of successful management, which is
the key to high production efficiency and competitiveness of the organization as a whole.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46529