Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВєрьовкін, П. Є.uk
dc.contributor.authorБоковець, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-05-22T10:11:39Z
dc.date.available2025-05-22T10:11:39Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationВєрьовкін П. Є., Боковець В. В. Вплив іміджу на дохідність підприємства // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22515.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46536
dc.description.abstractTheoretical aspects of the influence of image on the profitability of the enterprise are considered. It is emphasized that a positive image builds trust with consumers and partners, promotes customer loyalty and increases competitiveness. Proper reputation management has a positive impact on a company's financial performance and its market positioningen
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти впливу іміджу на дохідність підприємства. Підкреслюється, що позитивний імідж формує довіру споживачів і партнерів, сприяє лояльності клієнтів і підвищує конкурентоспроможність. Належне управління репутацією позитивно впливає на фінансові показники компанії та її позиціонування на ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22515
dc.subjectіміджuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectimageen
dc.subjectprofiten
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectinfluenceen
dc.titleВплив іміджу на дохідність підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.21
dc.relation.referencesШавкун І.Г. Формування іміджу організації: [навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Менеджмент»] /І.Г. Шавкун, Я.С. Дибчинська. Запоріжжя: ЗНУ, 2018. 75 сuk
dc.relation.referencesБуга Н. Формування та підтримка іміджу підприємства. URL: http://mdu.edu.ua/wpcontent/uploads/Economic-visnik-9-2017-4.pdf (дата звернення: 11.11.2024)uk
dc.relation.referencesЛозовський О. М Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. URL: https://ir.vtei.edu.ua/g.php?fname=26731.pdf (дата звернення: 11.11.2024).uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію