Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТупчій, В. І.uk
dc.contributor.authorБоковець, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-05-22T10:21:05Z
dc.date.available2025-05-22T10:21:05Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationТупчій В. І., Боковець В. В. Корпоративний імідж та його вплив на лояльність клієнтів у логістиці // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22556.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46539
dc.description.abstractThe importance of the corporate image in the formation of customer loyalty in the market of logistics services is considered. The study shows how a positive company image can be a key factor in increasing customer trust, attracting new customers and retaining existing ones. The main attention is paid to the practical aspects of the formation of the corporate image and its impact on the company's competitiveness.en
dc.description.abstractРозглянуто значення корпоративного іміджу у формуванні лояльності клієнтів на ринку логістичних послуг. Дослідження показує, як позитивний імідж компанії може стати ключовим фактором для підвищення довіри клієнтів, залучення нових замовників та утримання існуючих. Основна увага приділяється практичним аспектам формування корпоративного іміджу та його впливу на конкурентоспроможність компанії.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22556
dc.subjectкорпоративний іміджuk
dc.subjectклієнтиuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectcorporate imageen
dc.subjectclientsen
dc.subjectlogisticsen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectinfluenceen
dc.titleКорпоративний імідж та його вплив на лояльність клієнтів у логістиціuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.21
dc.relation.referencesСмирнов В.В. Корпоративний імідж та його вплив на конкурентоспроможність підприємства: монографія. Київ: КНЕУ, 2020. 132 с.uk
dc.relation.referencesКовальчук М.П., Антонюк В.В. Розвиток програм лояльності клієнтів у логістичній сфері: теоретичні основи та практичні аспекти. Харків: ХНАДУ, 2021. 89 с.uk
dc.relation.referencesБойко О.Л. Соціальна відповідальність бізнесу та імідж компанії: навчальний посібник для студентів спеціальності «Маркетинг». Львів: ЛНУ, 2019. 105 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію