Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorВасилина, А. В.uk
dc.date.accessioned2025-06-24T07:54:37Z
dc.date.available2025-06-24T07:54:37Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationРатушняк О. Г., Василина А. В. Розробка маркетингової стратегії підприємства в умовах воєнного стану // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/23884.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46702
dc.description.abstractThe article introduces the peculiarities of forming marketing strategies for enterprises under martial law in Ukraine. The impact of economic, political, and social factors on business is analyzed. Approaches to adapting marketing strategies to crisis conditions are explored, with a focus on ensuring business resilience and sustainability.en
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості формування маркетингової стратегії підприємств в умовах воєнного стану в Україні. Проаналізовано вплив економічних, політичних та соціальних факторів на бізнес.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2025/paper/view/23884
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectкризові умовиuk
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmartial lawen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectcrisis conditionsen
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства в умовах воєнного стануuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:355.014


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію