Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛисянська, А. С.uk
dc.contributor.authorПрицюк, Л. А.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:23:16Z
dc.date.available2025-07-24T11:23:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛисянська А. С., Прицюк Л. А. Окремі аспекти управління збутовою діяльністю підприємства. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21335.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47381
dc.description.abstractДана робота присвячена аналізу окремих аспектів управління збутовою діяльністю ПрАТ «МХП».uk
dc.description.abstractThis work is devoted to the analysis of certain aspects of management of sales activities of PJSC «MHP». Sales management is a key element of strategic enterprise management and determines success in the market. The work focuses on strategic planning, distribution network efficiency, marketing and advertising activities, as well as cooperation with customers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21335
dc.subjectуправління збутомuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectспівпраця з клієнтамиuk
dc.subjectsales managementuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectcooperation with customersuk
dc.titleОкремі аспекти управління збутовою діяльністю підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.811:005.93
dc.relation.referencesHarrison, Y., Johnson, S. (2009). Strategic Management: Concepts and Cases. National Book Palace Publishing. 694 p. Rustem, I. (2015). Building Long-Term Customer Relationships: Strategies and Practice. Economics Publishing. 426 p.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію