| dc.contributor.author | Шум, Ю. Р. | uk |
| dc.contributor.author | Савицька, Л. А. | uk |
| dc.contributor.author | Savytska, L. A. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:32:19Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:32:19Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Шум Ю. Р., Савицька Л. А. Вебзастосунок для планування завдань з ігровим інтерфейсом // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25398. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47846 | |
| dc.description.abstract | У роботі розглянуто розробку вебзастосунку для планування завдань із гейміфікованим інтерфейсом. Основна мета — підвищення мотивації користувача за рахунок ігрових механік: накопичення досвіду (XP), підвищення рівнів, нагород, монет і внутрішніх покупок. Система реалізована на основі Nuxt 3, Tailwind CSS, Prisma, PostgreSQL та Docker. Вона дозволяє створювати завдання, отримувати винагороди, персоналізувати інтерфейс і відслідковувати активність. Розробка протестована у реальних умовах, що підтвердило її функціональність, адаптивність і ефективність для молодіжної аудиторії. | uk |
| dc.description.abstract | The paper considers the development of a web application for task planning withagamifiedinterface. The main goal is to increase user motivation through game mechanics: experience(XP)accumulation, leveling up, rewards, coins, and in-app purchases. The systemis basedonNuxt3,Tailwind CSS, Prisma, PostgreSQL, and Docker. It allows you to create tasks, receiverewards,personalize the interface, and track activity. The development has been tested in real conditions, whichconfirmed its functionality, adaptability, and ef ectiveness for the youth audience. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25398 | |
| dc.subject | інформаційна система | uk |
| dc.subject | Prisma | en |
| dc.subject | Nuxt 3 | en |
| dc.subject | JavaScript | en |
| dc.subject | CSS | en |
| dc.subject | адаптивний дизайн | uk |
| dc.subject | персоналізація | uk |
| dc.subject | гейміфікація | uk |
| dc.subject | вебзастосунок | uk |
| dc.subject | information system | en |
| dc.subject | Prisma | en |
| dc.subject | responsive design | en |
| dc.subject | personalization | en |
| dc.subject | gamification | en |
| dc.subject | web application | en |
| dc.title | Вебзастосунок для планування завдань з ігровим інтерфейсом | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.4. | |
| dc.relation.references | Детердінг, С., Діксон, Д., Халед, Р., & Наке, Л. (2011). Від елементів ігрового дизайнудоігровоїатмосфери: визначення "гейміфікації". Переклад концепції з Proceedings of the 15thInternationalAcademic MindTrek Conference: Envisioning Future Media Environments (pp. 9-15). | uk |
| dc.relation.references | Гамарі, Ю., Койвісто, Я., & Сарса, Г. (2014). Чи працює гейміфікація? —Оглядемпіричнихдосліджень гейміфікації. Переклад концепції з 2014 47th Hawaii International ConferenceonSystemSciences (pp. 3025-3034). | uk |
| dc.relation.references | Кравець, В. Я., & Лозинська, О. В. (2020). Гейміфікація як інструмент підвищення мотиваціївосвітніх та професійних процесах. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:Педагогіка. Соціальна робота, (1(46)), 56-60. | uk |
| dc.relation.references | Офіційна документація Nuxt.js. (2025). Документація Nuxt 3. Отримано з https://nuxt.com/docs(переклад українською доступний частково на офіційних ресурсах або у спільнотах). | uk |
| dc.relation.references | Офіційна документація Tailwind CSS. (2025). Документація Tailwind CSS. Отриманозhttps://tailwindcss.com/docs (україномовні гайди можуть бути доступні у блогах розробників). | uk |
| dc.relation.references | Офіційна документація PostgreSQL. (2025). Документація PostgreSQL. Отриманозhttps://www.postgresql.org/docs (частковий переклад українською доступний успільнотахрозробників). | uk |
| dc.relation.references | Офіційна документація Prisma. (2025). Документація Prisma ORM. Отриманозhttps://www.prisma.io/docs. | uk |