Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКіпоренко, І. Є.uk
dc.contributor.authorПліхта, О. О.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:55:40Z
dc.date.available2025-08-13T09:55:40Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48322
dc.description.abstractГенеративний штучний інтелект (ГШІ) відкриває нові перспективи для навчання студентів спеціальності «121 – Інженерія програмного забезпечення», сприяючи розвитку як загальних, так і фахових компетентностей. Розглянуто роль ГШІ у формуванні критичного мислення, адаптивності, роботи в команді, а також в удосконаленні навичок програмування, проєктування та оптимізації алгоритмів. Особливу увагу приділено використанню ГШІ для автоматизації оцінювання, персоналізованого зворотного зв’язку та створення реалістичних навчальних кейсів. Розглянуто етичні аспекти впровадження ГШІ у навчальний процес і його вплив на підготовку студентів до сучасного ринку праці. Генеративний штучний інтелект розглядається як важливий інструмент для інтеграції інноваційних технологій у навчальні програми програмної інженерії.uk
dc.description.abstractGenerative artificial intelligence (GAI) opens up new perspectives for teaching students majoring in 121 Software Engineering, contributing to the development of both general and professional competencies. The role of AI in the formation of critical thinking, adaptability, teamwork, as well as in improving programming, design, and algorithm optimization skills is considered. Particular attention is paid to the use of AI to automate assessment, provide personalized feedback, and create realistic training cases. The ethical aspects of introducing AI into the educational process and its impact on preparing students for the modern labor market are considered. Generative artificial intelligence is seen as an important tool for integrating innovative technologies into software engineering curricula.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22694
dc.subjectгенеративний штучний інтелектuk
dc.subjectпрограмна інженеріяuk
dc.subjectзагальні компетентностіuk
dc.subjectфахові компетентностіuk
dc.subjectавтоматизація оцінюванняuk
dc.subjectнавчальні кейсиuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectетичніаспектиuk
dc.subjectринок праціuk
dc.subjectgenerative artificial intelligenceuk
dc.subjectsoftware engineeringuk
dc.subjectgeneral competenciesuk
dc.subjectprofessionalcompetenciesuk
dc.subjectassessment automationuk
dc.subjectlearning casesuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectethical aspectsuk
dc.subjectlabor marketuk
dc.titleРозвиток загальних та фахових компетентностей спеціальності 121 «інженерія програмного забезпечення» за допомогою генеративного штучного інтелектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8:378.147:004.4'242
dc.relation.referencesBialik M., Holmes W., Fadel C. Artificial Intelligence in Education: Promises and Implications for Teaching and Learning. Independently Published, 2019.
dc.relation.referencesS. Morales, E. Planas, R. Claris and M. Gogolla, "Generative AI in Model-Driven Software Engineering Education: Friend or Foe?," 2023 ACM/IEEE International Conference on Model Driven Engineering Languages and Systems Companion (MODELS-C), Vsters, Sweden, 2023, pp. 110-113
dc.relation.referencesAdel A., Ahsan A., Davison C. ChatGPT Promises and Challenges in Education: Computational and Ethical Perspectives. Education Sciences. 2024. Vol. 14, no. 8. P. 814. URL: https://doi.org/10.3390/educsci14080814 (date of access: 19.11.2024).
dc.relation.referencesDriving Innovation with Generative AI. xpro.mit.edu. URL: https://xpro.mit.edu/courses/coursev1:xPRO+GenAI/ (date of access: 18.11.2024).
dc.relation.references- R. E. AI'S Impact on Vocational Training and Employability: Innovation, Challenges, and Perspectives. International Journal For Multidisciplinary Research. 2024. Vol. 6, no. 4. URL: https://doi.org/10.36948/ijfmr.2024.v06i04.24967 (date of access: 19.11.2024).


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію