Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНаумчак, О.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T10:03:25Z
dc.date.available2025-08-13T10:03:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48505
dc.description.abstractУ тезі розглядається принцип використання матриць у комп’ютерних обчисленнях для визначення координат у дво- та тривимірному просторі. Проаналізовано, як матриці трансформації застосовуються для переміщення, обертання, масштабування та інших геометричних перетворень об’єктів. Пояснено значення цього методу в комп’ютерній графіці, 3D-моделюванні та ігрових технологіях. Акцентовано увагу на ефективності та універсальності матричного підходу, який забезпечує швидке та точне обчислення координат у цифрових системах.uk
dc.description.abstractThe thesis examines the principle of using matrices in computer calculations to determine coordinates in two- and three-dimensional space. It analyzes how transformation matrices are used to move, rotate, scale, and other geometric transformations of objects. The significance of this method in computer graphics, 3D modeling, and game technologies is explained. The emphasis is on the efficiency and versatility of the matrix approach, which provides fast and accurate calculation of coordinates in digital systems.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25088
dc.subjectматрицяuk
dc.subjectкоординатиuk
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk
dc.subjectтрансформаціїuk
dc.subject3D-моделюванняuk
dc.subjectmatrixuk
dc.subjectcoordinatesuk
dc.subjectcomputer graphicsuk
dc.subjecttransformationsuk
dc.subject3D modelinguk
dc.titleВизначення координат за допомогою матриць на екрані комп’ютераuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc512.64
dc.relation.references8. .. . .: , 2019. 312 . .. . : , 2021. 178 . Foley J.D., van Dam A., Feiner S.K., Hughes J.F. Computer Graphics: Principles and Practice. 3rd ed. AddisonWesley, 2014. 1264 p. .. // . 2020. 38. . 8490. Moler C. Numerical Computing with MATLAB. SIAM, 2004. 336 p. [ ]. : https://www.mathworks.com/moler/ Shreiner D., Sellers G., Kessenich J., Licea-Kane B. OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL, Version 4.5. 9th Edition. Addison-Wesley, 2019. 976 p. [ ]. : https://www.opengl.org/documentation/ NumPy Documentation Linear Algebra (numpy.linalg). [ ]. : https://numpy.org/doc/stable/reference/routines.linalg.html Unity Technologies. Unity Manual Transformations and Matrices. [ ]. : https://docs.unity3d.com/


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію