Удосконалення управління маркетингово-збутовою діяльністю
Анотації
діяльністю на підприємствах в сучасних умовах. Проведено порівняльний аналіз терміну поняття «маркетингово-збутова діяльність» за результатами якого визначено різну сфокусованість і рівень деталізації ключових аспектів маркетингово-збутової діяльності та вибіркове акцентування уваги на окремо на збутових і маркетингових процесах. Проаналізовано використання сучасних інструментів для удосконалення управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємства. the enterprise in modern conditions. A comparative analysis of the term «marketing and sales activities» was conducted, the results of which determined the different focus and level of detail of key aspects of marketing and sales activities and selective emphasis on sales and marketing processes separately. The use of modern tools for improving the management of marketing and sales activities of the enterprise was analyzed.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48511