Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛесько, О. Й.uk
dc.contributor.authorКульматицький, О. С.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T10:03:45Z
dc.date.available2025-08-13T10:03:45Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48511
dc.description.abstractдіяльністю на підприємствах в сучасних умовах. Проведено порівняльний аналіз терміну поняття «маркетингово-збутова діяльність» за результатами якого визначено різну сфокусованість і рівень деталізації ключових аспектів маркетингово-збутової діяльності та вибіркове акцентування уваги на окремо на збутових і маркетингових процесах. Проаналізовано використання сучасних інструментів для удосконалення управління маркетингово-збутовою діяльністю підприємства.uk
dc.description.abstractthe enterprise in modern conditions. A comparative analysis of the term «marketing and sales activities» was conducted, the results of which determined the different focus and level of detail of key aspects of marketing and sales activities and selective emphasis on sales and marketing processes separately. The use of modern tools for improving the management of marketing and sales activities of the enterprise was analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/23024
dc.subjectмаркетингово-збутовою діяльністюuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectBig Datauk
dc.subjectCRMuk
dc.subjectmarketing and sales activitiesuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectBig Datauk
dc.subjectCRMuk
dc.titleУдосконалення управління маркетингово-збутовою діяльністюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:005


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію