Розробка програмних модулів комп’ютерної системи для розвитку логічних здібностей на прикладі настільної гри
Анотації
У статті розглядається підхід до розробки програмного застосунку для спрощення підрахунків та інших
процесів, на прикладі настільної гри Dungeons & Dragons. Запропоновано модульну архітектуру
програми, яка передбачає введення характеристик монстрів, їх аналіз та оцінку бойового потенціалу. Розробле
но алгоритм розрахунку рівня складності монстрів (Challenge Rating) на основі основних
атрибутів та бойових показників. Описано структуру застосунку, що включає модулі введення даних, обробки
характеристик, управління базою монстрів та експорту інформації. Запропоновані рішення дозволяють
спростити підготовку сесій, скоротити час на створення ігрових персонажів та забезпечити баланс у бойових
сценах.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48524