dc.contributor.author | Байдалюк, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2025-08-14T09:32:18Z | |
dc.date.available | 2025-08-14T09:32:18Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Байдалюк В. О. Розробка програмних модулів комп’ютерної системи для розвитку логічних здібностей на прикладі настільної гри // // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. Вінниця, 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24796. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48524 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається підхід до розробки програмного застосунку для спрощення підрахунків та інших
процесів, на прикладі настільної гри Dungeons & Dragons. Запропоновано модульну архітектуру
програми, яка передбачає введення характеристик монстрів, їх аналіз та оцінку бойового потенціалу. Розробле
но алгоритм розрахунку рівня складності монстрів (Challenge Rating) на основі основних
атрибутів та бойових показників. Описано структуру застосунку, що включає модулі введення даних, обробки
характеристик, управління базою монстрів та експорту інформації. Запропоновані рішення дозволяють
спростити підготовку сесій, скоротити час на створення ігрових персонажів та забезпечити баланс у бойових
сценах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk_UA |
dc.subject | Dungeons & Dragons | uk_UA |
dc.subject | Challenge Rating | uk_UA |
dc.subject | калькулятор характеристик | uk_UA |
dc.subject | модуль введення даних | uk_UA |
dc.subject | модуль обробки та аналізу | uk_UA |
dc.subject | модуль управління | uk_UA |
dc.subject | модуль експорту | uk_UA |
dc.subject | characteristics calculator | uk_UA |
dc.subject | data input module | uk_UA |
dc.subject | processing and analysis module | uk_UA |
dc.subject | management module | uk_UA |
dc.subject | export module | uk_UA |
dc.title | Розробка програмних модулів комп’ютерної системи для розвитку логічних здібностей на прикладі настільної гри | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |