• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз впливу штучного інтелекту на процес підготовки до НМТ

Автор
Олійник, Я. С.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025) [234]
Анотації
У роботі розглянуто сучасні підходи до підготовки до Національного мультипредметного тестування (НМТ) та інтеграцію штучного інтелекту (ШІ) у цей процес. Проаналізовано ефективність традиційних методів навчання, а також інноваційні рішення на базі ШІ: адаптивні системи, предиктивну аналітику та автоматизовану генерацію контенту. Визначено ключові переваги, зокрема персоналізацію навчання та оптимізацію часу, та обмеження, пов’язані з етикою та технічною складністю. Зроблено висновки щодо перспектив застосування ШІ у масштабних освітніх системах.
 
The paper examines modern approaches to preparation for the National Multisubject Test (NMT) and the integration of artificial intelligence (AI) into this process. The efficiency of traditional learning methods, as well as innovative AIbased solutions—adaptive systems, predictive analytics, and automated content generation—is analyzed. Key advantages, including learning personalization and time optimization, and limitations related to ethics and technical complexity are identified. Conclusions are drawn regarding the prospects of AI implementation in large-scale educational systems.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48661
Відкрити
23957.pdf (430.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ