Piracy in the video game industry: two sides of the same phenomenon
Abstract
The article examines the phenomenon of digital piracy in the gaming industry, its historical development and impact on the modern video game market. The author analyzes the positive and negative aspects of this phenomenon, emphasizing its role in popularizing games, preserving cultural heritage and ensuring access to content for socially vulnerable groups of the population. Particular attention is paid to the fight against piracy through the creation of comfortable digital services, such as Steam, and the impact of economic and social factors on the scale of piracy. The author emphasizes the contradictory nature of piracy as a phenomenon that both harms developers and contributes to the preservation of gaming heritage. У статті розглядається феномен цифрового піратства в ігровій індустрії, його історичний розвиток та вплив на сучасний ринок відеоігор. Аналізуються позитивні та негативні аспекти цього явища, наголошуючи на його ролі у популяризації ігор, збереженні культурної спадщини та забезпеченні доступності контенту для соціально незахищених верств населення. Окрема увага приділяється боротьбі з піратством через створення комфортних цифрових сервісів, таких як Steam, та впливу економічних і соціальних факторів на масштаби піратства. Наголошується на суперечливості піратства як явища, що водночас завдає шкоди розробникам і сприяє збереженню ігрової спадщини.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48826
View/ Open
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Інтернет піратство
Лоборчук, А. М.; Баришев, Ю. В. (ВНТУ, 2022)У даній роботі було розглянуто інтернет піратство, його поширеність та види. -
Internet piracy
Лоборчук, А. М.; Медведєва, С. О.; Loborchuk, Andriy; Medvedieva, Svitlana (ВНТУ, 2022)У даній роботі було розглянуто інтернет піратство, його поширеність та види. -
Дослідження способів захисту візуальних новел від несанкціонованого доступу
Насталенко, Я. І. (ВНТУ, 2023)В даній доповіді проведено аналіз різних підходів до захисту програмного забезпечення від несанкціонованого копіювання із фокусом на комп’ютерні ігри жанру візуальних новел. Проаналізовано як відомі підходи до захисту ...

