Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2008. № 4
Recent Submissions
-
Комп'ютерні мас-медіа: сучасний погляд
(ВНТУ, 2008)Показано місце і роль масово-інформаційної діяльності, сучасних комп'ютерних мас-медіа в світовому суспільстві, позначеному глобальними економічними і соціальними трансформаціями, та в Україні зокрема. -
Гуманістичні теорії творчості
(ВНТУ, 2008)Досліджуються основні положення гуманістичних теорій творчості на предмет можливості використання їх основних ідей для навчального процесу. -
Історичні факти - інтегрований елемент науково-технічних, природничих та гуманітарних знань як передумова фахової підготовки
(ВНТУ, 2008)Запропоновано, як можливий, варіант методики інтеграції науково-технічних, природничих та гуманітарних знань в навчальний процес на основі вивчення історичних матеріалів технічних дисциплін. Показано важливість включення ... -
Реалізація студентської молоді в творчості як передумова досягнення психологічного здоров'я
(ВНТУ, 2008)Розглянуто психологічні аспекти творчої особистості та її прояви серед студентської молоді; автори звернулись до особистісного досвіду, коли молоді люди відчували себе творчими особистостями, на основі аналізу їхніх творчих ... -
Гуманістичні аспекти мовної політики Швеції
(ВНТУ, 2008)Розглянуто основні пріоритети мовної політики Королівства Швеція (мультилінгвальний статус країни, сприяння плюрилінгвізму, інтернаціоналізація освіти), а також їхній вплив на гуманізацію освіти та суспільства в цілому. -
Іншомовна компетентність у контексті формування комунікативної культури студентів у процесі вивчення іноземної мови
(ВНТУ, 2008)Розкрито зміст та структуру іншомовної компетентності. Доведено важливість її опанування студентами у процесі вивчення іноземної мови, оскільки іншомовна компетентність складає основу іншомовної культури, а отже, забезпечує ... -
Мистецька студія у вищому навчальному закладі як засіб набуття майбутнім спеціалістом культурно-мистецького, художньо-творчого досвіду
(ВНТУ, 2008)Розглянуто теоретичні аспекти функціонування мистецької студії як творчого об'єднання обдарованої молоді у вищому навчальному закладі. -
Реалізація комунікативного підходу до викладання іноземних мов у технічних ВНЗ
(ВНТУ, 2008)Розглянуто формування комунікативних компетенцій у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам технічних ВНЗ. Одним із засобів інтенсифікації навчання та створення позитивної мотиваційної бази ... -
Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні
(ВНТУ, 2008)Досліджено занурення в об'єкт пізнання як умову формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні. Наведено авторські підходи до вивчення різних дисциплін за допомогою занурення в об'єкт пізнання. -
Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції
(ВНТУ, 2008)Виявлено і доведено пряму залежність між оволодінням іншомовним спілкуванням і розвитком мислення, оскільки мислення є можливим різними мовами, а не лише рідною. Необхідно розвивати креативне (самостійна здогадка) та ... -
Використання мультимедійних засобів навчання на заняттях української мови професійного спілкування
(ВНТУ, 2008)Описано деякі інноваційні методи і прийоми навчання у вищій школі; продемонстровано переваги цих методів; акцентовано увагу викладачів на перспективності мультимедійних технологій навчання. -
Мотиваційні аспекти навчання студентів 1-3 курсів протягом робочих триместрів
(ВНТУ, 2008)Досліджено питання внутрішньої мотивації студентів щодо проходження виробничої практики на підприємствах. Виробничу практику студентів розглянуто з точки зору класичної змістовної теорії мотивації персоналу А. Маслоу. -
Ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання
(ВНТУ, 2008)Подано ретроспективний аналіз інноваційних методів навчання та короткий аналіз основних положень теорії ігрової діяльності, які були сформульовані і розроблені класиками російської та радянської педагогіки. -
Деякі питання планування, організації та контролю самостійної роботи студентів
(ВНТУ, 2008)Розроблено методи покращення психологічного стану першокурсників та їх успішності у процесі навчання. Наведено зміст плану СРС та календарного плану СРС з дисципліни. Викладено положення, за якими має відбуватися планування, ... -
Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі
(ВНТУ, 2008)Розглянуто низку інтерактивних технологій навчання та доведено, що їхнє використання не лише формує та розвиває пошуково-дослідницькі, комунікативні, інформаційні компетенції, але й формує креативність, стимулює інтелектуальну ... -
Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності
(ВНТУ, 2008)Проаналізовано використання інтерактивних методів навчання ("мозковий штурм", сенкан) під час викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі, розглянуто проблему формування толерантності в навчальному процесі. -
Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної спрямованості навчального процесу
(ВНТУ, 2008)Подано інноваційні методи навчання іноземних мов, що базуються на гуманістичному підході за принципами методики співробітництва; запропоновано основні методи і форми роботи, спрямовані на створення мотиваційного середовища, ... -
Гуманістичні виміри освіти, як базовий дискурс гуманітарних науково-практичних конференцій у ВНТУ
(ВНТУ, 2008)Дана узагальнена інформація про гуманітарні конференції, проведені у Вінницькому національному технічному університеті. Проаналізовано гуманістичну сутність освіти. Наголошено на проблемах збереження гуманітарних цінностей ... -
Оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах та тестування в світлі нової парадигми освіти
(ВНТУ, 2008)Розглянуто питання пов'язані з тестуванням з іноземних мов та проблемами, які мають бути вирішені для його успішного впровадження. Визначено загальні аспекти, необхідні для розроблення методики тестування рівня сформованості ... -
Проблеми підготовки спеціалістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах
(ВНТУ, 2008)Порівняно особливості викладання предмету "Безпека життєдіяльності" в технічних і економічних вищих навчальних закладах. Доведено недоцільність об'єднання предметів "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона" і "Охорона ...