Розмовний ші для автоматизації бізнес- процесів
Анотації
Дана робота досліджує роль розмовного штучного інтелекту (ШІ), в автоматизації бізнес процесів. Розмовний ШІ революціонізує автоматизацію бізнес-процесів, забезпечуючи безперешкодну взаємодію між людьми та машинами завдяки обробці природної мови та машинному навчанню. Ці системи призначені для розуміння, інтерпретації та реагування на запити користувачів, автоматизуючи широкий спектр завдань, які традиційно вимагали втручання людини. Інтегруючи чат-ботів, віртуальних асистентів і системи підтримки на основі штучного інтелекту, компанії можуть покращити обслуговування клієнтів, впорядкувати внутрішні робочі процеси та оптимізувати процеси прийняття рішень.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49317