Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГорчук, Ю. А.uk
dc.contributor.authorЮхимчук, М. С.uk
dc.contributor.authorДубовой, В. М.uk
dc.date.accessioned2025-09-12T10:10:19Z
dc.date.available2025-09-12T10:10:19Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49317
dc.description.abstractДана робота досліджує роль розмовного штучного інтелекту (ШІ), в автоматизації бізнес процесів. Розмовний ШІ революціонізує автоматизацію бізнес-процесів, забезпечуючи безперешкодну взаємодію між людьми та машинами завдяки обробці природної мови та машинному навчанню. Ці системи призначені для розуміння, інтерпретації та реагування на запити користувачів, автоматизуючи широкий спектр завдань, які традиційно вимагали втручання людини. Інтегруючи чат-ботів, віртуальних асистентів і системи підтримки на основі штучного інтелекту, компанії можуть покращити обслуговування клієнтів, впорядкувати внутрішні робочі процеси та оптимізувати процеси прийняття рішень.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2025/paper/view/23563
dc.subjectрозмовний ШІuk
dc.subjectавтоматизація бізнес-процесівuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectчатботиuk
dc.subjectвіртуальні асистентиuk
dc.subjectобробка природної мовиuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectвеликі мовні моделіuk
dc.subjectавтоматизація підприємствuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.titleРозмовний ші для автоматизації бізнес- процесівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8
dc.relation.referencesEubanks, Virginia. Automating Inequality: How High-Tech Tools Profile, Police, and Punish the Poor. 2018. [ ]. : https://www.researchgate.net/pub lication/337578410_Virginia_Eubanks_2018_Automating_Inequality_How_HighTech_Tools _Profile_Police_and_Punish_the_Poor_New_York_Picador_St_Martin's_Press
dc.relation.referencesChallen, Robert, et al. "Artificial intelligence, bias and clinical safety." BMJ Quality & Safety, March 2019. [ ]. : https://www.researchgate.ne t/publication/330347947_Artificial_intelligence_bias_and_clinical_safety
dc.relation.referencesO'Brien, P.D., and W.E. Wiegand. "Agent-based process management: applying intelligent agents to workflow." The Knowledge Engineering Review, 1998. [ ]. : https://www.academia.edu/20626037/An_agent_based_workflow_managem ent_system
dc.relation.referencesZaki, M. J., & Meira, W. (2019). Data Mining and Machine Learning: Fundamental Concepts and Algorithms (2nd ed.) [ ]. : https://www .cambridge.org/ua/universitypress/subjects/computer-science/knowledge-managementdatabases-and-data-mining/data-mining-and-machine-learning-fundamental-concepts-andalgorithms-2nd-edition?format=HB


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію