Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧорний, В. С.uk
dc.contributor.authorChornyi, V. S.en
dc.date.accessioned2025-10-03T07:42:19Z
dc.date.available2025-10-03T07:42:19Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЧорний В. С. Система управління транспортним засобом в задачі оптимального керування // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/24283.uk
dc.identifier.isbn978-617-8132-48-8
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49503
dc.description.abstractСучасні транспортні системи активно розвиваються завдяки впровадженню інтелектуальних алгоритмів керування, що базуються на методах оптимізації. Однією з ключових задач є мінімізація витрат енергії та підвищення безпеки руху транспортного засобу шляхом оптимального розподілу керуючих впливів. У даній роботі розглянуто математичні моделі та алгоритми оптимального керування транспортним засобом, що забезпечують ефективне управління швидкістю, траєкторією руху та витратами енергії. Проведено аналіз існуючих підходів, а також запропоновано новий підхід до адаптивного управління із застосуванням методів машинного навчання.uk
dc.description.abstractModern transportation systems are actively evolving through the implementation of intelligent control algorithms based on optimization methods. One of the key tasks is minimizing energy consumption and enhancing vehicle safety by optimally distributing control inputs. This paper examines mathematical models and algorithms for optimal vehicle control that ensure efficient management of speed, trajectory, and energy consumption. An analysis of existing approaches has been conducted, and a new approach to adaptive control using machine learning methods has been proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/24283
dc.subjectсистема управління транспортним засобомuk
dc.subjectоптимальне керуванняuk
dc.subjectпрогнозування траєкторіїuk
dc.subjectенергоефективністьuk
dc.subjectінтелектуальні транспортні системиuk
dc.subjectvehicle control systemen
dc.subjectoptimal controlen
dc.subjecttrajectory predictionen
dc.subjectenergy efficiencyen
dc.subjectintelligent transportation systemsen
dc.titleСистема управління транспортним засобом в задачі оптимального керуванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.3: 681.5
dc.relation.referencesRajamani R. Vehicle Dynamics and Control. – Springer, 2011. – 516 с.en
dc.relation.referencesKhalil H. K. Nonlinear Systems. – Prentice Hall, 2002. – 750 с.en
dc.relation.referencesBellman R. Dynamic Programming. – Princeton University Press, 1957. – 400 с.en
dc.relation.referencesBertsekas D. P. Dynamic Programming and Optimal Control. – Athena Scientific, 2005. – 745 с.en
dc.relation.referencesSchmidhuber J. Deep Learning in Neural Networks: An Overview // Neural Networks. – 2015. – №61. – С. 85-117.en
dc.relation.referencesZhang Y., Li K. Energy-Efficient Control for Electric Vehicles // IEEE Transactions on Vehicular Technology. – 2017. – Т. 66, №11. – С. 9749-9760.en
dc.relation.referencesPapadimitratos P., La Fortelle A., Evenssen K., Brignolo R., Cosenza S. Vehicular Communication Systems: Enabling Technologies, Applications, and Future Outlook on Intelligent Transportation // IEEE Communications Magazine. – 2009. – Т. 47, №11. – С. 84-95.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію