| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Костенко, А. В. | uk |
| dc.contributor.author | Мельник, А. В. | uk |
| dc.contributor.author | Бобко, О. Л. | uk |
| dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T09:03:05Z | |
| dc.date.available | 2025-10-21T09:03:05Z | |
| dc.date.issued | 2025 | uk |
| dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Костенко А. В., Мельник А. В., Бобко О. Л. Багатоядерна та багатопотокова архітектури в комп`ютерних іграх // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 375-377. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49827 | |
| dc.description.abstract | Проаналізовано сучасні підходи до використання багатоядерної та багатопотокової
архітектури в комп‘ютерних іграх. Описано приклади впровадження інноваційних технологій у
рушіях Unity, Unreal Engine та Frostbite. Акцент зроблено на ефективному розподілі завдань між
ядрами процесора для досягнення високої продуктивності. Визначено підсистеми, які найкраще
піддаються паралелізації, та інструменти забезпечення синхронізації. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 375-377. | uk |
| dc.subject | багатоядерна архітектура | uk |
| dc.subject | багатопотокова архітектура | uk |
| dc.subject | комп`ютерні ігри | uk |
| dc.title | Багатоядерна та багатопотокова архітектури в комп`ютерних іграх | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.925 | uk |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/ | uk |