Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorКостенко, А. В.uk
dc.contributor.authorМельник, А. В.uk
dc.contributor.authorБобко, О. Л.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.uk
dc.date.accessioned2025-10-21T09:03:05Z
dc.date.available2025-10-21T09:03:05Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Костенко А. В., Мельник А. В., Бобко О. Л. Багатоядерна та багатопотокова архітектури в комп`ютерних іграх // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 375-377.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49827
dc.description.abstractПроаналізовано сучасні підходи до використання багатоядерної та багатопотокової архітектури в комп‘ютерних іграх. Описано приклади впровадження інноваційних технологій у рушіях Unity, Unreal Engine та Frostbite. Акцент зроблено на ефективному розподілі завдань між ядрами процесора для досягнення високої продуктивності. Визначено підсистеми, які найкраще піддаються паралелізації, та інструменти забезпечення синхронізації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», м. Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 375-377.uk
dc.subjectбагатоядерна архітектураuk
dc.subjectбагатопотокова архітектураuk
dc.subjectкомп`ютерні ігриuk
dc.titleБагатоядерна та багатопотокова архітектури в комп`ютерних іграхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.925uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію