Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
Автор
Козловський, В. О.
Кушко, М. О.
Kozlovskyі, V. O.
Kushko, M. O.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Theoretical and practical issues of marketing management at enterprises are considered. Institutional and other types of challenges that domestic enterprises faced in marketing management at the beginning of the 21st century are iden-tified. Recommendations are developed to increase the effectiveness of marketing management at enterprises. Розглянуто теоретичні та практичні питання управління на підприємствах маркетинговою діяльністю. Виокремлено інституційні та інші види викликів, які постали перед вітчизняними підприємства в питаннях управління маркетинговою діяльністю на початку 21-го століття. Розроблено рекомендації з підвищення ефе-ктивності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50264

