Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозловський, В. О.uk
dc.contributor.authorКушко, М. О.uk
dc.contributor.authorKozlovskyі, V. O.en
dc.contributor.authorKushko, M. O.en
dc.date.accessioned2025-12-17T08:51:45Z
dc.date.available2025-12-17T08:51:45Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКозловський В. О., Кушко М. О. Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємстві // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2026)», м. Вінниця, 22-26 червня 2026 р. Електрон. текст. дані (PDF: 339 КБ). 2026. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2026/paper/viewFile/26307.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50264
dc.description.abstractTheoretical and practical issues of marketing management at enterprises are considered. Institutional and other types of challenges that domestic enterprises faced in marketing management at the beginning of the 21st century are iden-tified. Recommendations are developed to increase the effectiveness of marketing management at enterprises.en
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні питання управління на підприємствах маркетинговою діяльністю. Виокремлено інституційні та інші види викликів, які постали перед вітчизняними підприємства в питаннях управління маркетинговою діяльністю на початку 21-го століття. Розроблено рекомендації з підвищення ефе-ктивності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2026)», м. Вінниця, 22-26 червня 2026 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2026/paper/viewFile/26307
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectорганізаційні структуриuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectfunctionsen
dc.subjectmethodsen
dc.subjectprinciplesen
dc.subjectactivitiesen
dc.subjectstrategiesen
dc.subjectorganizational structuresen
dc.subjecteconomic efficiencyen
dc.titleПідвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:65.011.1
dc.relation.referencesСенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk
dc.relation.referencesПетруня Ю. Є. Маркетинг: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2020. 348 с.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0955-4347


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію