• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LV НТКП ВНТУ (2026)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2026)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LV НТКП ВНТУ (2026)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2026)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Термодинаміка та фізика процесів згоряння в двигуні внутрішнього згоряння

Автор
Липкань, В. М.
Мартинюк, В. В.
Lypkan, V. M.
Martyniuk, V. V.
Дата
2026
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ЗФ [254]
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2026) [3]
Анотації
The article investigates the physical principles of fuel combustion in internal combustion engines (ICE) from the standpoint of thermodynamics and reaction kinetics. Otto and Diesel cycles are analyzed with emphasis on entropy changes, heat transfer, and energy losses. The effects of pressure, temperature, fuel composition, and turbulence on combustion rate, efficiency, and stability are discussed. Physical recommendations for process optimization are provided to increase efficiency and reduce losses.
 
У статті розглянуто фізичні основи процесів згоряння палива в двигунах внутрішнього згоряння (ДВЗ) через призму термодинаміки та кінетики хімічних реакцій. Проведено аналіз циклів Отто та Дизеля, із акцентом на ентропійні зміни, теплообмін та втрати енергії. Розглянуто вплив тиску, температури, складу палива та турбулентності на швидкість згоряння, ККД та стабільність роботи двигуна. Наведено фізичні рекомендації щодо оптимізації процесів для підвищення ефективності та зменшення втрат.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50334
Відкрити
190172.pdf (265.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ