• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2014)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2014)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інноваційні способи оцінки толерантності до розумових та фізичних навантажень у студентів вищих навчальних закладів

Author
Охромій, Галина
Ноздрін, Сергій
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2014) [109]
Abstract
У статі розглянуті сучасний стан та проблеми навчання та фізичного виховання у вищих навчальних закладах, розглянуті нові методології щодо дозування розумових та фізичних навантажень для студентів в умовах навчання в вищих навчальних закладах.
 
The article describes the current status and problems of education and physical education in higher education, consider new methodology dosage of mental and physical activity for students in terms of learning in higher education.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5118
View/Open
303-304.pdf (681.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ