Наукові роботи каф. АТМ: Недавні надходження
Відображеня елементи 221-240 із 408
-
Врахування поточного технічного стану автомобільного двигуна в прийнятті рішень щодо виконання профілактичних та відновлювальних робіт
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет", 2015)В статті описана методика визначення поточного технічного стану автомобільного двигуна на основі автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу та його врахування в прийнятті рішень щодо виконання профілактичних ... -
Розробка діючої моделі та технології діагностування системи подачі бензину
(ВНТУ, 2014)Система подачі бензину призначена для подачі бензину із паливного баку до паливної рейки з форсунками під високим тиском. Існує кілька видів інжекторних систем. Моновпорскування, розподілене впорскування та система із ... -
Розробка діючої моделі та технології діагностування системи запалювання в системі керування двигуном
(ВНТУ, 2014)Мікропроцесорна система запалювання з індивідуальними котушками є "статичною" – в ній відсутні обертові деталі. Система дозволяє швидко змінювати кут випередження запалювання в кожному циліндрі незалежно від інших. Методи ... -
Дослідження робочого процесу впорскування бензину електромагнітними форсунками
(ВНТУ, 2013)Основним елементом, який забезпечує впорскування палива на сучасних автомобілях є форсунки. В результаті тривалої експлуатації вони забруднюються, що змінює їх експлуатаційні параметри. Метою даної роботи є розробка ... -
Модель підтримання роботоздатності автомобілів на основі системи автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу
(Севастопольський національний технічний університет, 2013)В статті описана модель системи підтримання роботоздатності автомобілів, яка перед-бачає автоматизацію прийняття експлуатаційних рішень на основі моніторингу технічного стану і експлуатаційних показників автомобілів та ... -
Стратегії підтримки і відновлення роботоздатного стану автомобілів
(Харківська національна академія міського господарства, 2012) -
Система автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу технічного стану та експлуатаційних показників автомобілів
(Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2012) -
Альтернативні методи моніторингу технічного стану автомобілів
(Донецька академія автомобільного транспорту, 2012) -
Автомобіль як система об'єктів автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу
(Житомирський державний технологічний університет, 2012)Описано загальну послідовність формування системи автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу. Визначено загальну структуру даної системи як об’єктно-орієнтованої та властивості її складового елемента – ... -
Актуальність і перспективи удосконалення стратегії технічної експлуатації автомобілів та виробничої діяльності технічних служб підприємств автомобільного транспорту
(Севастопольський національний технічний університет, 2012)В статті коротко проаналізовано сучасний стан автомобільного транспорту в Україні з точки зору впливу різних особливостей на підходи щодо контролю і підтримання рухомого складу в технічно справному стані та дотримання вимог ... -
Аналіз стратегій і методів підтримання та відновлення роботоздатного стану автомобілів
(Луцький національний технічний університет, 2012)В роботі приведено класифікацію та порівняльний аналіз існуючих методів визначення пері-одичності профілактичних робіт автомобілів. Проаналізовано стратегію технічної експлуатації автомобілів "за ресурсом" та перспективи ... -
Система автоматизованого інтелектуально-експлуатаційного моніторингу технічного стану та експлуатаційних показників автомобілів
(Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2012)Представлено структуру системи автоматизованого моніторингу технічного стану та експлу-атаційних показників автомобілів на основі об’єднання методів параметричного та інтелектуа-льного діагностування. Описано властивості ... -
Альтернативні методи моніторингу технічного стану автомобілів
(Донецька академія автомобільного транспорту, 2012)В статті приведений короткий аналіз можливостей впровадження існуючих методів та засобів діагностування автомобілів для оперативного моніторингу їх технічного стану. Пропонується застосування методів інтелектуального ... -
Аналіз методів і систем отримання інформації про технічний стан автомобіля
(Вінницький національний аграрний університет, 2012)В статті приведена коротка характеристика та аналіз існуючих мето-дів визначення технічного стану автомобілів, описані переваги та недоліки різних систем діагностування, проблеми застосування параметричних методів ... -
Визначення роботи сили тертя в контактішини з опорною поверхнею із застосуванням нечітких множин
(Севастопольський національний технічний університет, 2012)Запропоновано методику визначення роботи сили тертя в контакті автомобільної шини з опорною поверхнею. В основу методики покладено принцип побудови моделей на базі теорії нечітких множин. -
Теоретичні основи оптимізації функціонування автомобільних систем адаптивного освітлення
(Луцький національний технічний університет, 2015)Розглянуті основні причини виникнення ДТП в темну пору доби і шляхи вирішення цієї проблеми. Проаналізовані передові системи адаптивного освітлення автомобілів. Представлена математична модель, що дозволяє оптимізувати ... -
Аналіз причин виникнення дорожньо-транспортних пригод в темну пору доби
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015-10-15) -
Застосування комплексної програми для зменшення невизначеності в задачах автотехнічної експертизи ДТП, які сталися в темну пору доби
(Військова академія (м. Одеса), 2015-09-08) -
Вибір методу оцінки конкурентоспроможності автотранспортного підприємства при визначенні стратегій технічного розвитку
(ВНТУ, 2015)Розглянуто і проаналізовано методи оцінки конкурентоспроможності підприємств в ринкових умовах. Обґрунтовано використання показника динаміки частки ринку автотранспортного підприємства при визначенні стратегії його ... -
Вплив невизначеності даних на результати розслідування дорожньо-транспортних пригод
(ВНТУ, 2015)Розглянуті питання невизначеності довідкових та розрахункових параметрів при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків.