Наукові роботи каф. АТМ: Недавні надходження
Відображеня елементи 201-220 із 408
-
Технічний розвиток виробництва як стратегія підвищення ефективності автотранспортних підприємств
(Національний транспортний університет, 2013) -
Методика зменшення невизначеності в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2013) -
Інноваційні форми та методи контролю знань з курсу вищої математики при підготовці фахівців автомобільної галузі
(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) -
Обгрунтування вибору оптимальної альтернативи в умовах композиційної невизначеності при розв’язку задач автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2013) -
Мінімізація невизначеності експертного аналізу вихідних даних при автотехнічній експертизі дорожньо-транспортних пригод
(Севастопільський національний технічний університет, 2013) -
Мінімізація суб’єктивності експертного оцінювання в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Наніональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) -
Методика зменшення невизначеності довідкових та розрахункових параметрів в задачах автотех-нічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2013) -
Автомобільні гальмівні системи з електроним керуванням
(ВНТУ, 2014) -
Математична модель гальмівного шляху автомобіля при екстреному гальмуванні з АБС
(Луцький національний технічний університет, 2012)Розглянуті питання розрахунку гальмівного шляху автомобіля. Запропонована математична модель розрахунку гальмівного шляху автомобіля при екстреному гальмуванні без блокування коліс (з антиблокувальною системою). -
Вплив невизначеності даних на результати оцінювання гальмових властивостей автомобілів при експертизі ДТП
(Луцький національний технічний університет, 2012)Проведено аналіз методів оцінювання гальмових властивостей автомобілів при експертизі дорожньо-транспортних пригод. Визначено вплив основних параметрів на розмитість висновків автотехнічної експертизи ДТП при гальмуванні. -
Критерії оцінювання якості розслідування та проведення автотехнічних експертиз дорожньо-транспортних пригод
(Севастопільський національний технічний університет, 2012-06-20)Проаналізовано існуючі критерії оцінювання якості розслідування та проведення автотехнічних експертиз дорожньотранспортних пригод. Визначено необхідний комплекс показників згідно задачам, що виникають на практиці. -
Проблеми невизначеності даних в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2012) -
Методика багатокритеріального оцінювання якості розслідування та проведення автотехнічних експертиз дорожньо-транспортних пригод
(Житомирський державний технологічний університет, 2012-06-15)Проаналізовано існуючі критерії оцінювання якості розслідування та проведення автотехнічних експертиз дорожньо-транспортних пригод. Запропоновано методику прийняття рішень за концепцією системного аналізу. -
Проблеми невизначеності даних в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2012-03-25)Розглянуті питання невизначеності вихідних даних, які є основою досліджень і розрахунків при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод. Виявлено ряд парадоксальних ситуацій, які виникають під час розв’язування ... -
Формування бачення продукту і результату проекту регіонального партнерства підприємств автомобільного транспорту у розвитку системи забезпечення працездатності пасажирських транспортних засобів
(ВНТУ, 2015)В статті запропоновано бачення продукту і результату проекту регіонального партнерства підприємств автомобільного транспорту у розвитку системи забезпечення працездатності пасажирських транспортних засобів -
Моніторинг технічного стану автомобіля при різних умовах експлуатації
(Луцький національний технічний університет, 2016)Показано, що взаємозв’язки між діагностичними параметрами та несправностями окремих систем (агрегатів, вузлів) автомобіля реалізуються на основі визначення вагових коефіцієнтів між окремими об’єктами класів експлуатаційного ... -
Прийняття рішень щодо виконання профілактич-них та відновлювальних робіт автомобільного двигуна
(Військова академія, 2015) -
Система моніторингу технічного стану автомобільного двигуна
(ВНТУ, 2015)В статті описана послідовність формування системи моніторингу технічного стану автомобільного двигуна на основі впровадження методів інтелектуальної обробки інформації. Показана інтеграція цього підходу в систему ...